Jump to content

Garry's mod verschillen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ga garry ' s mod halen kan je het alleen halen via de website zo ja wat zijn de verzendskosten . En is het te vertrouwen ofzo .

en wat is het verschil met die van 10 eurie en die hogere en kan je bij die van 10 euro ook als gebruiken zo als kast en zo met spring achter endan gaat die spring automatisch ofzo met een knop helemaal naar voren wegens het spring tussende de muur en de kast en een spring dertussen

en laatst vraag hoeveel kost gmod10 :dans:

alvast bedankt ik _O_

Geplaatst: (bewerkt)

Geen idee van wat je vertelt over Gmod. Maar ik kan antwoord geven dat Garry's Mod 9 een Third Party download is op Steam .Scan dus altijd eerst de site of het gedownloade bestandje.

Gmod 9 pagina.

Over Gmod kan ik zeggen dat je eigenlijk dingen kunt bouwen met voorwerpen uit Half Life².

Garry's Mod laat je toe te experimenteren met de physics van de Source engine,een eigen katapult te maken of rond te rijden in een badkuip. Hoe gek het ook lijkt, in Garry's Mod is het vast mogelijk :D. Diverse tutorials zijn hiervoor ook gemaakt.

Bewerkt: door ICE BANANA
Geplaatst:

Garry's Mod 9 in een oude versie en daarom ook gratis. Ik kon toen de nieuwere versie uitkwam niet meer online spelen. Nu heet de 'goede' versie gewoon Garry's Mod. Deze wordt steeds automatisch geupdate. Zo ondersteunt hij nu ook de Source 2007 engine (Episode Two, Portal en Team Fortress 2). Als je deze spellen hebt kun je dus ook 'spelen' in deze maps. Dan heb je nog online gamemodes als Zombie Survival.

Hij is $9.95, dan komt er nog $1.89 belasting bij wat $11.84 totaal is. Omgerekend is dat 8 euro.

Geplaatst:

maar als ik hem koop heb ik half life 2 ofzo nodig om hem erop te zetten.

en wat zijn die verschillen met 8 euro en die andere twee die duurder waren.

Geplaatst:
maar als ik hem koop heb ik half life 2 ofzo nodig om hem erop te zetten.

Je hebt alleen maar een Source game nodig. Dit kan dus Half-Life 2 zijn, maar ook Day of Defeat: Source. Zie hier voor een volledig lijstje van de games die geschikt zijn om Garry's Mod te kunnen spelen.

en wat zijn die verschillen met 8 euro en die andere twee die duurder waren.

Garry's Mod was eerst een gratis mod voor Half-Life 2. Pas sinds vorig jaar is Garry's Mod nu ook te koop op Steam. Blijkbaar zagen de mensen bij Valve in dat Garry's Mod heel wat succes had. Hetzelfde verhaal bij Counter-Strike en Day of Defeat. Dit waren ook gratis third party mods vroeger, die later opgekocht zijn door Valve en nu te koop zijn via Steam. Garry's Mod is overigens alleen te koop via Steam. Je zal geen doosje naar huis gestuurd krijgen ofzo, je kan het meteen downloaden via Steam, en Garry's Mod blijft altijd staan op je Steam account waar je Garry's Mod voor gekocht hebt.

Geplaatst:

hoeveel zou half life 1 hier kosten in winkels hier. ik ga tog 8 nieuwe games halen. :dans:

dus bij half life 1 kan je ook autos enzo maken die kunnen bewegen _O_

Geplaatst:
hoeveel zou half life 1 hier kosten in winkels hier. ik ga tog 8 nieuwe games halen. :dans: _

Indien je Half-Life 1 koopt, koop dan Half-Life 1 Anthology. Deze kost in de winkels ongeveer €15 tot €18 of je kan hem via Steam kopen voor $14.95. Dan heb je deze games:

• Half-Life
  • Half-Life: Opposing Force
  • Half-Life: Blue Shift
  • Team Fortress Classic

En aangezien je 8 games wil kopen, kan je ook Counter-Strike 1 Anthology kopen. Deze kost tegenwoordig ook maar €14 en je hebt redelijk wat games:

• Counter-Strike 1.6
  • Counter-Strike: Condition Zero
  • Counter-Strike: Condition Zero - Deleted Scenes
  • Day of Defeat 1.3
  • Deathmatch Classic
  • Ricochet

Geplaatst:
is het vertrouwbaar via die website of kunnen ze meer money jaten

Het is Steam. Steam is van Valve, Valve heeft o.a. de Half-Life serie ontwikkeld. Dus het is betrouwbaar. ;)

Geplaatst:

en ik wou nog graag vrAGEN . half-life 1 zijn die graphics vager dan half-life 2 en ook zo'n blokerig

Geplaatst:
en ik wou nog graag vrAGEN . half-life 1 zijn die graphics vager dan half-life 2 en ook zo'n blokerig

Half-Life 1 stamt dan ook al af van 1998. Die graphics zagen er heel goed uit voor z'n tijd. Maar het is zeker een fantastische game. :Y Ik zou overigens eerst beginnen aan Half-Life 1, koop eerst HL1 Anthology en speel op z'n minst HL1 uit. Ik weet niet wat je budget is, maar misschien is dit een handig pakket, het bevat Counter-Strike: Source en Garry's Mod, voor $24.95. En als je HL1 dan uitgespeeld hebt kan je misschien The Orange Box kopen, dan heb je Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Portal en Team Fortress 2.

Heb je trouwens een ATi of nVidia graphics kaart? Dan zou ik zeker deze twee pagina's eens bekijken!

• ATi Steam Offer (Gratis Half-Life 2: Deathmatch en Half-Life 2: Lost Coast)
  • nVidia Steam Offer (Gratis Portal: The First Slice, Half-Life 2: Deathmatch, Half-Life 2: Lost Coast en Peggle Extreme)

Als je een nVidia kaart hebt, heb je dus meer geluk. :puh:

Ik zou ook eens de Half-Life 2 Demo downloaden. Hierin zijn het eerste level en het Ravenholm level speelbaar. :) Voor dit alles heb je natuurlijk een Steam account nodig en die kan je hier gratis aanmaken!

Geplaatst:

Half-Life 1 stamt dan ook al af van 1998. Die graphics zagen er heel goed uit voor z'n tijd. Maar het is zeker een fantastische game. :Y Ik zou overigens eerst beginnen aan Half-Life 1, koop eerst HL1 Anthology en speel op z'n minst HL1 uit. Ik weet niet wat je budget is, maar misschien is dit een handig pakket, het bevat Counter-Strike: Source en Garry's Mod, voor $24.95. En als je HL1 dan uitgespeeld hebt kan je misschien The Orange Box kopen, dan heb je Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Portal en Team Fortress 2.

Heb je trouwens een ATi of nVidia graphics kaart? Dan zou ik zeker deze twee pagina's eens bekijken!

• ATi Steam Offer (Gratis Half-Life 2: Deathmatch en Half-Life 2: Lost Coast)
  • nVidia Steam Offer (Gratis Portal: The First Slice, Half-Life 2: Deathmatch, Half-Life 2: Lost Coast en Peggle Extreme)

Als je een nVidia kaart hebt, heb je dus meer geluk. :puh:

maar ik bedoel zijn de graphics het zeflde :dans: half-life1 en 2

Ik zou ook eens de Half-Life 2 Demo downloaden. Hierin zijn het eerste level en het Ravenholm level speelbaar. :) Voor dit alles heb je natuurlijk een Steam account nodig en die kan je hier gratis aanmaken!

Geplaatst:
ik bedoel zijn de graphics het zelfde met hl1 en 2

Nee, natuurlijk niet. Half-Life 1 is bijna 10 jaar oud, en Half-Life 2 verscheen in 2004. Half-Life 2 ziet er geweldig uit, dit komt door Valve's superrealistische Source engine. Maar nogmaals: laat je niet afschrikken door graphics. Half-Life 1 doet zeker niet onder aan Half-Life 2 omdat de graphics ouder zijn. Bekijk deze artikels maar eens goed (spoiler alert):

Er staan ook screenshots bij de Steam pagina's van HL1 en 2, die je in m'n bovenstaande posts terug kan vinden.

Er is ook een mod team bezig met 'Black Mesa', dit is een Half-Life 2 total convertion mod waarbij Half-Life 1 volledig hermaakt wordt in de Source engine, zodat het dezelfde spectaculaire graphics krijgt als Half-Life 2, en veel gedetaileerder wordt dan het origineel uit 1998. Wanneer deze mod uitkomt is nog niet bekend maar ze zijn er in ieder geval al ruim 2 jaar mee bezig. Hier kan je al wat screenshots van 'Black Mesa' bekijken.

Indien je nog vragen hebt, stel ze gerust, of voeg me toe op Xfire (vraag m'n Xfire via pm). ;)

Geplaatst:

die blackmesa is voor mij het zeker waard voor welke .en meschien haal ik tog ook hl2 maar hoeveel kost hij in de normale winkels hier

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...