Jump to content

[SA]There Are No Awesome Smileys Up Here

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
There Are No Awesome Smileys Up Here

Deze mini-mod vervangt het 'There Are No Easter Eggs Up Here' bord bij de Gant Bridge in SF met een :awesome: smiley :7 Dit is mijn eerste mod :)

Het is bijna niet de moeite om te releasen, ik heb het meer gemaakt om te leren hoe ik (simpele) TXD mods kan maken dan om serieus te releasen maar ach, misschien doe ik er iemand een plezier mee :)

Screen:

http://img269.imageshack.us/img269/8673/screendvi.png

Download

Tips zijn meer dan welkom, maar onthoud aub wel dat ik dit nog aan het leren ben :$

Bewerkt: door Bayside

Leuk idee Bayside :) Je zegt het zelf al, het is het bijna niet waard om te releasen, en ik denk dat weinig mensen 'm zullen downloaden, maar ik vind het niet erg; leuk dat je laat zien dat je het aan het leren bent! Ga zo door, probeer mooiere en ingewikkeldere textures te maken voor bijvoorbeeld gebouwen of auto's en ga verder :tu:

Tipje: Misschien moet je de Awesome Smiley wat meer uitrekken horizontaal ;)

Bewerkt: door Beagle

:)

Dat heb ik geprobeert, maar hij werd toen echt heel lelijk en onscherp..

Bedankt de feedback :)

Geplaatst:

Ik heb een aanvraag ingestuurd om hem hier op GTAForum.nl te uploaden, moet nog even wachten op hopelijk goedkeuring :)

Geplaatst:

Misschien was het leuker geweest als je de Smiley op de oude texture had gezet, nu is er een lelijk zwart vlak..

Deze mod ga ik niet meer updaten hoor :puh: Als ie geaccepteerd word voor de Download sectie dan is 't leuk, maar ik ga me mogelijk op een andere mod focussen. Weet alleen nog niet welke :7

Geplaatst:
Deze mod ga ik niet meer updaten hoor :puh: Als ie geaccepteerd word voor de Download sectie dan is 't leuk, maar ik ga me mogelijk op een andere mod focussen. Weet alleen nog niet welke :7

Jammer.. Misschien word die dan vaker gedownload..

Het is maar een tip maar het is jouw beslising.

Geplaatst:

Jammer.. Misschien word die dan vaker gedownload..

Het is maar een tip maar het is jouw beslising.

Met deze vorm vind ik het meer een ''Awesome Egg'' :7 .. Maar ga zo door!

• 2 weken later...
Geplaatst:

ik ben nog maar 9(echt waar!)

wil iemand mij zeggen of ik mods ook kan gebruiken op de playstadion?

zeg het a u b.

Geplaatst:

Nee, modden op de Playstation gaat helaas niet. Als je je echt wil verdiepen in het modden dan raad ik je aan om de PC versie ergens op de kop te tikken, die gaat tegenwoordig voor rond de 15 euro over de toonbank. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...