RobbieB Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Welk concert bewonderde jij het laatst? Reageren
Platypus Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Laatste concert was van AC/DC op 23 juni in Amsterdam ArenA. Volgende concert is Green Day op 17 oktober in Sportpaleis Antwerpen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 Ik ben het even vergeten wanneer, maar ik heb een keer kaartjes gewonnen voor Belle Perez in Antwerpen. De naam van het concertgebouw is "Lotto Arena". Reageren
Sandra Geplaatst: 8 juli 2009 Rapport Geplaatst: 8 juli 2009 13 juni 2008: Bon Jovi (Amsterdam Arena) Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Ergens in November 2008 met Jan Smit in Groningen. Dat was leuk. Reageren
XiPE Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Afgelopen Donderdag, The Prodigy op Rock Werchter. Daarvoor Oasis, Pendulum, Laurent Garnier en Lilly Allen. Reageren
lexus123 Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 (bewerkt) Voicst op werfpop Dat komt nog Da's namelijk de 12de... Maar ga jij ook naar Werfpop? Leuk! Ik woon in Oegstgeest en dat is dus dicht bij het Leidsehout. Vorig jaar was volgens mij m'n laatste concert. Ook Werfpop. Laatste band die ik daar zag was volgens mij Electric Eel Shock (JAP). Echt een goede band Bewerkt: 10 juli 2009 door lexus123 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 20 juni Sonisphere te Nijmegen. Écht géweldig die dag. Reageren
Sandra Geplaatst: 2 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2009 In de afgelopen 3 dagen gezien: Donderdag: - Lacuna Coil - Heaven & Hell Vrijdag: - Tristania - Dragonforce - Hammerfall - Bullet For My Valentine - Motorhead - Epica - Doro - Amon Amarth Zaterdag: - In Extremo - Volbeat - Machine Head - Saxon (1e helft) - Turisas (2e helft) Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 Guus Meeuwis, groots met een zachte G 2009. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 In de afgelopen 3 dagen gezien:Donderdag: - Lacuna Coil - Heaven & Hell Vrijdag: - Tristania - Dragonforce - Hammerfall - Bullet For My Valentine - Motorhead - Epica - Doro - Amon Amarth Zaterdag: - In Extremo - Volbeat - Machine Head - Saxon (1e helft) - Turisas (2e helft) Geluksvogel! Hoe waren ze? Reageren
Sandra Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 In de afgelopen 3 dagen gezien:- Bullet For My Valentine Geluksvogel! Hoe waren ze? Ik vond ze best goed spelen, hoewel BFMV niet mijn meest favo muziek is, heb ik best van dit concert genoten en flink uit mn dak gegaan! Reageren
Sdajafol Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2009 Voicst op werfpop Dat komt nog Da's namelijk de 12de... Maar ga jij ook naar Werfpop? Leuk! Ik woon in Oegstgeest en dat is dus dicht bij het Leidsehout. Vorig jaar was volgens mij m'n laatste concert. Ook Werfpop. Laatste band die ik daar zag was volgens mij Electric Eel Shock (JAP). Echt een goede band Jullie hebben toch wel Napalm Death gezien hè? Laatste keer voor mij was Suicidal Tendencies in de Melkweg, 16 juni. En a.s. zondag hopelijk Agent Steel in Baroeg, want ik ben wel weer eens toe aan een gig. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Voicst op werfpop Dat komt nog Da's namelijk de 12de... Maar ga jij ook naar Werfpop? Leuk! Ik woon in Oegstgeest en dat is dus dicht bij het Leidsehout. Vorig jaar was volgens mij m'n laatste concert. Ook Werfpop. Laatste band die ik daar zag was volgens mij Electric Eel Shock (JAP). Echt een goede band Jullie hebben toch wel Napalm Death gezien hè? Laatste keer voor mij was Suicidal Tendencies in de Melkweg, 16 juni. En a.s. zondag hopelijk Agent Steel in Baroeg, want ik ben wel weer eens toe aan een gig. woon jij ook bij leiden? Ik vind napalm death trouwens niet echt goed. Ik ben er alleen naartoe gegaan voor voicst. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.