Bayside Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Made by BaysideWeer een kleine simpele (mijn tweede) mod van mij. Deze keer heb ik de saaie grijze Brass Knuckles (boksbeugel) een soort gouden kleur gegeven http://img195.imageshack.us/img195/8128/gbkscreen.pngEn zoals je aan de vrouw op de screen kunt zien, ze werken http://img528.imageshack.us/img528/7940/gbkcloseup.pngDownload Database---Wat feedback zou ik zeer fijn vinden Bewerkt: 20 juli 2009 door Bayside Reageren
MartyCeha Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Zeker leuk gedaan Goeie texture... Maar ik hoop dat je je beseft dat dit wel heel erg simpel is en dat je voor meer waardering je toch wat meer in modding moet verdiepen dan alleen wat txd's in paint aanpassen... Het is maar een tip Reageren
Bayside Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Ik weet het ^^ Bedankt voor je reactie Reageren
Beagle Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Misschien een idee om in 3DS Max de GTA Material te pakken en er een reflectie op te doen? Anyway, het ziet er goed uit Reageren
Bayside Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Ik zou het dolgraag doen, maar ik heb geen beschikking over 3DS Max (dat kan je niet legaal gratis downloaden geloof ik..?). Als je een oplossing weet hoe ik het zonder 3DS Max kan doen: Laat maar horen EDIT: Ben nu Gmax aan het downloaden.. EDIT II: Werkt niet.. laat eigenlijk ook maar. Bewerkt: 9 juli 2009 door Bayside Reageren
Timske Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Misschien de hud ook aanpassen ? Verder vind ik ze wel mooi Reageren
Bayside Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Misschien de hud ook aanpassen ? Verder vind ik ze wel mooi Daar zat ik ook al aan te denken, gouden kleurtje. Misschien doe ik het nog wel. Bedankt voor je reactie Reageren
Bayside Geplaatst: 9 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 (bewerkt) Nvm Bewerkt: 9 juli 2009 door Bayside Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Mooi gemaakt, alleen ik merkt dat je de texture als enige hebt bewerkt. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 (bewerkt) Ik zou het dolgraag doen, maar ik heb geen beschikking over 3DS Max (dat kan je niet legaal gratis downloaden geloof ik..?). Als je een oplossing weet hoe ik het zonder 3DS Max kan doen: Laat maar horen >Klik< Kies 3ds max 7, 8 of 9 voor het modden van GTA, het is wel een trial voor 30 dagen dus hoe je aan de serial of activation code gaat komen is jou probleem. Hier heb je trouwens Kam's scripts: >Scripts< Grtz RD Bewerkt: 10 juli 2009 door Revolution-Designer Reageren
Bayside Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ehm.. ik ben 'em al aan het binnnenhalen op 'de andere manier' Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 10 juli 2009 Rapport Geplaatst: 10 juli 2009 Ehm.. ik ben 'em al aan het binnnenhalen op 'de andere manier' Dat is ook nog een oplossing. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.