Jump to content

vliegschool :s

CJ Johnson

Recommended Posts

ik weet niet waaraan het ligt (talent wsl) maar ik geraak maar niet voor bij de lmissie van de vliegschool war je een cirlcle moet vliegen en weet echt niet waaraan het ligt, ik heb zelfs al eens met een cheat gespeeld iom te teste of het dan ging maar zelfs dan niet. Heeft er iemand tips?

Delen op andere websites

ik weet niet waaraan het ligt (talent wsl) maar ik geraak maar niet voor bij de lmissie van de vliegschool war je een cirlcle moet vliegen en weet echt niet waaraan het ligt, ik heb zelfs al eens met een cheat gespeeld iom te teste of het dan ging maar zelfs dan niet. Heeft er iemand tips?

Als zelfs jij niet weet waaraan het ligt, hoe moeten wij het dan weten? Wat is het probleem? Kom je tijd tekort, stort je steeds neer? Kan je niet goed door al die corona's vliegen?

In veel gevallen geldt in ieder geval, blijven oefenen..

En al in de walktrough gekeken?

Delen op andere websites

gas geven - opstijgen (landingsgestel inklappen (r3)) - X blijven indrukken totdat je door de 1e corona bent.

Daarna X los laten en sturen met de rudder R2 en L2....zo haalde ik die missie.

Delen op andere websites

Ik deed eerst altijd Clockwise maar dat ging heel de tijd niet want dan msite ik altijd een Corona maar nu ik Counterclockwise is heb geprobeerd gaat dat egt heel erg goed, ik haalde het in een keer.

Maar ik heb geen L2 of R2 gebruikt bij mij had niet erg veel nut, en ja als je door de eerste Corona bent gevlogen kan je gewoon X loslaten.

:D

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...