Jump to content

[WIP|REL|SA] Platform Training


Revolution-Designer

Recommended Posts

Revolution-Designer



Presenteert

Platform Training

Platform Training (PT) is een TC, PT bestaat uit 3 delen (parts) elk met zijn eigen unieke storyline. PT heeft ondertussen 2 releases achter de rug, momenteel ben ik bezig met versie 0.5.

1jsw7m.jpg

Informatie

PT Part 1 is het eerste deel uit de Platform Training reeks. Part 1 bevat het begin van het verhaal. Jij bent Jack, een commando uit het Amerikaanse leger. Aangezien jij de beste van de beste bent, heb jij de eer gekregen om het nieuwe simulatie systeem van het leger te testen. In de simulatie gaat alles goed, totdat er een complicatie in het systeem ontstaat, je merkt hier niks aan en gaat gewoon verder met je missie. Wat er ondertussen wel gebeurt, is dat het systeem zijn eigen simulatie maakt, niemand heeft nog iets in de hand terwijl jij vecht voor je leven in het systeem.

Part 1 laat je kennismaken met het eerste platform waarop je een aantal objectives moet uitvoeren, vervolgens kom je voor hetere vuren te staan...

Screens

1071k3r.jpg

(New Part 1)

350nyiw.jpg

(Boat chase)

33viy2s.jpg

(Helicopter fight)

Video's

http://www.youtube.com/watch?v=e4dzuF2tgs8

Downloads

Hieronder staan links om versie 0.2 te downloaden, 0.2 bevat het nieuwe Part 1 en de oude Part 2 en 3.

Megaupload

GTAGarage

ModdB

2ivmwhy.jpg

Informatie

Part 2 is de opvolger van Part 1, Part 2 zet het verhaal voort waar Part 1 mee begonnen is. De complicatie in het systeem heeft voor een ware oorlog gezorgd in de simulatie. Jij sluit je aan bij de Agents. Een groep die het opneemt tegen de soldiers, jouw vijand. Door verschillende dingen uit te voeren probeer je de soldiers te stoppen..

Part 2 zal je rondleiden over het 2e platform dat zo'n 200 meter hoog in de lucht hangt.

Screens

part2dr.jpg

screen5a.jpg

Video's

http://www.youtube.com/watch?v=wcpWXSb-d6o

Downloads

Hieronder staan links om versie 0.2 te downloaden. 0.2 bevat de oude versie van Part 2, het kan dus zijn dat deze versie helemaal niet op Part 1 aansluit. Dit word verholpen in versie 0.5.

Megaupload

GTAGarage

ModdB

14wyjvm.jpg

Informatie

Part 3 is het laatste deel in de PT reeks. Part 3 zal een einde maken aan het verhaal. In Part 3 ga je het systeem zelf te lijf, je ziet in dat de soldiers bevechten geen enkele zin in heeft. Daarom ga je op zoek naar de zwakte punten van het systeem in de simulatie.

Part 3 bevat ook een nieuw platform, zo'n 100 meter in de lucht.

Screens

part3c.jpg

part3e.jpg

part3f.jpg

Video's

http://www.youtube.com/watch?v=aoxlQb4vLJs

Downloads

Hieronder staan links die leiden naar een download locatie van versie 0.2, deze versie bevat de oude versie van Part 3. Part 3 kan dus niet helemaal aansluiten op Part 1, dit word verholpen in versie 0.5.

Megaupload

GTAGarage

ModdB

Ervaar Platform Training zelf en download de nieuwste versie!

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Revolution-Designer

    31

  • Bayside

    9

  • Basssss

    6

  • .:TOM:.

    5

Ziet er goed uit, origineel verhaal heb je ook :puh:

Trouwens, ga je ook nog een andere protagonist (hoofdpersoon) dan CJ maken?

Bedankt allebei. ^_^

Misschien wel, misschien niet, als ik dit ga doen komt het later pas.

Grtz RD

Link to comment
Delen op andere websites

Dus ehm.. 'Jack' is CJ? Of is Jack een ander karakter?

Jack is CJ, ik denk dat ik de texture wel ga veranderen.

Ziet er leuk uit, maar waarom moet je mensen van het leger doodschieten? Als je voor het leger werkt? Ik denk eerder dat je terroristen moet neerschieten in een simulatie dan je eigen mannen. :puh:

Inderdaad, ik denk dat ik dit wel ga aanpassen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Dutchy. ^_^

Hierbij wil ik ook graag een update en mededeling geven. Ten eerste heb ik de textures van het platform wat beter gemapped zoals (hopelijk) te zien is op deze screen:

screen7z.jpg

Verder heb ik het missie van Part 1/Deel 1 bijna af en daarop volgt ook gelijk mijn mededeling, nu het missie bijna af is zoek ik mensen die het missie willen testen. Hierbij moet je goed letten op bugs maar ook op dingen die wat beter kunnen qua scripting. Als je interesse hebt kun je het gewoon in dit topic aangeven en vervolgens zal er een PB in je inbox liggen. ;)

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil wel testen :dans:

Weet alleen niks van scripten af, weet niet of dat heel veel uit maakt.. :$

Nee hoor, je moet gewoon het missie beoordelen.

PB ligt in je inbox.

Bewerkt: door Revolution-Designer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...