Jump to content

Syteemeisen


M3TaL

Recommended Posts

Beste GtaForum leden,

Ik heb een vraagje over GTA IV. Ik voldoe de meer dan (maar sommige) minimum systeemeisen.

Kan mijn PC deze Game tegen? Gaat het dan game sloom tijdens het spelen als ik aan minimum systeemeisen voldoe?

Mvg,

M3TaL

Bewerkt: door M3TaL
Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn je computerspecificaties? Dat vind je door naar Start te gaan, dan Uitvoeren en daar DxDiag te typen. We willen graag het RAM geheugen, de Processor en de Videokaart weten( Die staat bij Beeldschermen).

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn je computerspecificaties? Dat vind je door naar Start te gaan, dan Uitvoeren en daar DxDiag te typen. We willen graag het RAM geheugen, de Processor en de Videokaart weten( Die staat bij Beeldschermen).

1.8 gb RAM GEHEUGEN. (ik ga nog 2 gb nog kopen)

Processor: IntelR PentiumR 2.2 GHz

VideoKaart: NVIDIA GeForce 7100, nForce 630i

Geheugen van Videokaart: 890 mb

1024x768 32 bit 60 hz

Is het goed of niet??

Bewerkt: door M3TaL
Link to comment
Delen op andere websites

Veelst te weinig, GTA IV zal het niet doen op jou computer.

Eeuhm wat moet ik doen om Te voldoen?? Tips!?

Een betere processor en videokaart. :)

EDIT: Er ontbreekt niks hoor. :)

Bewerkt: door Djmaddox
Link to comment
Delen op andere websites

Veelst te weinig, GTA IV zal het niet doen op jou computer.

Eeuhm wat moet ik doen om Te voldoen?? Tips!?

Een betere processor en videokaart. :)

Dus Nieuwe computer?? maar de processor de Minimale eis is 1.5 ghz en (2.2 ghz)ik heb Windows Vista (is dat goed of niet?).

Bewerkt: door M3TaL
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet neit of je kunt lezen, maar er word tog echt minimaal ene 1.8GHz Core 2 Duo of een 2.4GHz Athlon X2, en op dat loopt het spel zelfs als dikke stront.

beter voldoe je aan de recommended specs.

Link to comment
Delen op andere websites

idd, 1,8ghz minimum. maar dan een core 2, dus geen pentium, en een dual core. jij hebt 1 processor. en je videokaart lukt t echt niet mee.

Als je een dual core @ 1,8Ghz hebt zal het spel nog steeds niet (fatsoenlijk) draaien vriend.

Link to comment
Delen op andere websites

idd, 1,8ghz minimum. maar dan een core 2, dus geen pentium, en een dual core. jij hebt 1 processor. en je videokaart lukt t echt niet mee.

Als je een dual core @ 1,8Ghz hebt zal het spel nog steeds niet (fatsoenlijk) draaien vriend.

eeuhm ik heb wel een Dual Core??

Link to comment
Delen op andere websites

idd, 1,8ghz minimum. maar dan een core 2, dus geen pentium, en een dual core. jij hebt 1 processor. en je videokaart lukt t echt niet mee.

Als je een dual core @ 1,8Ghz hebt zal het spel nog steeds niet (fatsoenlijk) draaien vriend.

eeuhm ik heb wel een Dual Core??

Euhhm nee.

Link to comment
Delen op andere websites

idd, 1,8ghz minimum. maar dan een core 2, dus geen pentium, en een dual core. jij hebt 1 processor. en je videokaart lukt t echt niet mee.

Als je een dual core @ 1,8Ghz hebt zal het spel nog steeds niet (fatsoenlijk) draaien vriend.

eeuhm ik heb wel een Dual Core??

Als ik Videokaart koop lukt het dan??

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...