Geplaatst: 16 juli 200915 jaren comment_1415420 Hey, ik heb een site gevonden die je kan doorlinken naar andere TV-programma's. Ik ben niet zeker of dit wel helemaal legaal is, maar als het illegaal zou zijn, waarom gaat die site niet offline of...? Hier een paar: The Simpsons Family Guy Prison Break American Dad En nog... Enjoy!
Geplaatst: 16 juli 200915 jaren comment_1415426 Voor Family Guy was 't net wat ik zocht, heel erg bedankt!
Geplaatst: 16 juli 200915 jaren comment_1415428 Hey, ik heb een site gevonden die je kan doorlinken naar andere TV-programma's. Ik ben niet zeker of dit wel helemaal legaal is, maar als het illegaal zou zijn, waarom gaat die site niet offline of...? Hier een paar:The Simpsons Family Guy Prison Break American Dad En nog... Enjoy! Waarom niet? Omdat ze het zo weer verder kopieren etc, ze kunnen er niet veel tegen doen.
Geplaatst: 16 juli 200915 jaren Auteur comment_1415433 Ja, je hebt gelijk. @Bayside, graag gedaan hoor!
Geplaatst: 16 juli 200915 jaren comment_1415611 ...maar als het illegaal zou zijn, waarom gaat die site niet offline of...? Omdat ze hun servers net zoals de (voormalige) TPB misschien op de rotsen hebben gezet.
Geplaatst: 26 juli 200915 jaren comment_1425346 ...maar als het illegaal zou zijn, waarom gaat die site niet offline of...? Omdat ze hun servers net zoals de (voormalige) TPB misschien op de rotsen hebben gezet. Die servers staan volgens mij gewoon in Zweden hoor
Geplaatst: 27 juli 200915 jaren comment_1426536 Ik denk op 'Sealand' dat ze toen wouden kopen. Men heeft het nog willen kopen, maar het is er nooit van gekomen Is toch geen goeie plaats hoor
Hey, ik heb een site gevonden die je kan doorlinken naar andere TV-programma's. Ik ben niet zeker of dit wel helemaal legaal is, maar als het illegaal zou zijn, waarom gaat die site niet offline of...? Hier een paar:
The Simpsons
Family Guy
Prison Break
American Dad
En nog...
Enjoy!