Jump to content

Map editor


kayle

Recommended Posts

Hoi,

ik ben opzoek naar een goede map editor om mijn server uit te breiden met nieuwe objecten en om alles met de x-as, y-as en z-as goed te hebben zonder 5 keer te gokken. Weet iemand een goeie? kun je hem dan hier posten?

Link to comment
Delen op andere websites

Bij MTA Race zit een goede map-editor. De nieuwste versie daarvan kun je downloaden op de website van MTA: http://www.mtasa.com/race.html

Maar ik heb ergens vaag gehoord dat in de nieuwste versie van MTA de map-editor niet zou werken. De oudere versie staat in ieder geval nog bij de downloads op deze website, voor het geval die nieuwste niet werkt: klikkie

Als je een map gemaakt hebt kun je het bestand via deze website uploaden en daarna kun je in het menu kiezen om het .map bestand om te zetten naar PAWN code voor SA:MP, die je daarna in je script kunt plakken.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij MTA Race zit een goede map-editor. De nieuwste versie daarvan kun je downloaden op de website van MTA: http://www.mtasa.com/race.html

Maar ik heb ergens vaag gehoord dat in de nieuwste versie van MTA de map-editor niet zou werken. De oudere versie staat in ieder geval nog bij de downloads op deze website, voor het geval die nieuwste niet werkt: klikkie

Als je een map gemaakt hebt kun je het bestand via deze website uploaden en daarna kun je in het menu kiezen om het .map bestand om te zetten naar PAWN code voor SA:MP, die je daarna in je script kunt plakken.

Deze heb ik eerst gebruikt maar je kunt er niks mee in de lucht plaatsen. En dat was ik eigenlijk aan het zoeken. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan alles doen met MTA:RACE hoor!

Gebruik home voor je object naar boven te bewegen (dus in de lucht) en end naar beneden (dus naar de grond).

Je object moet je bewegen met de pijltjes toetsen. Als je CTRL indrukt kan je ook je object bijvoorbeeld kantelen, je moet dan CTRL drukken en dan home/end of de pijltjestoetsen gebruiken.

Probeer het maar een beetje uit! ;)

Even overzicht:

Pijltjestoetsen: Verplaats je object op dezelfde hoogte.

Home: Verplaats je object naar boven.

End: Verplaats je object naar beneden.

Ctrl: Houdt ctrl ingedrukt en gebruik de hier bovenstaande toetsen.

Ik dacht dat het zo iets was! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Even overzicht:

Pijltjestoetsen: Verplaats je object op dezelfde hoogte.

Home: Verplaats je object naar boven.

End: Verplaats je object naar beneden.

Ctrl: Houdt ctrl ingedrukt en gebruik de hier bovenstaande toetsen.

Ik dacht dat het zo iets was! ;)

En shift: om sneller te "vliegen"en sneller objecten te laten draaien enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke, ik heb de vorige versie er nu af gehaalt en deze race versie geinstalleerd. Maar raar genoeg heb ik nu ook weer een probleem. Zie afbeelding.

Mijn vraag is nu: Wat is een core dump; En wat moet ik doen.

Gr. Kayle

post-86825-1248271741.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...