MNC3 Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 hier je krijgt ze al snel van mij en hij komt na 1 september uit Reageren
need my speed Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Ik geloof het eigenlijk niet echt hoor, SA is nog geens eens voor de PC uit dus... Reageren
MNC3 Geplaatst: 30 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 de vs moet niet meer zolang wachten op GTA:LCS dus kan het zker Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 is er een bron van deze foto's Reageren
Joriz Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 (bewerkt) Ik betwijfel of deze plaatjes echt zijn omdat: -Dit nog op geen andere bekende GTA site staat. -de PSP al in Amerika is te koop. -als je dus zo'n ding hebt kan je er plaatjes op zetten. Vooral het rode ding om multiplayer te spelen ziet er niet uit. Vooral het HOST GAME onder zo'n hoek lijkt echt fake. Ook de OK en Cancel knop zijn fake. Op de PSP heb je namelijk geen muis en daarom delen ze dit soort opties wat makkelijker in (netzo als GTA op de PS2) Het onderste screen is duidelijk een screenshot van de PC aangezien het plattegrondje links onder (de map) namelijk een mod is die je gewoon kan downloaden voor de PC. Ook zijn deze functies niet mooi gecentreerd. Je kan de fake screens in een andere topic zetten namelijk deze: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6385 Bewerkt: 30 mei 2005 door Joriz Reageren
need my speed Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 En het is ook wel een erg vreemde kwaliteit. Soms scherp maar de tekst en de map en alle belangerijke dingen zijn wazig, en het lijkt wel of de zon erop schijnt, dikke fake. :rolleyes: Reageren
Arjen Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Meestal als Rockstar screens uitgeeft, zie je alleen het ingame screen en niet de PSP erbij. Vraag me dus echt af of deze echt zijn. Gezien de vorige reacties lijken ze nep. Reageren
MNC3 Geplaatst: 30 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 mss voor te laten lijken dat het echt is een handheld is anders dan op console ook e Reageren
gtaghetto Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 jongens ik heb een video van gta lcs gezien ik weet niet meer van waar ik kan het wel op msn ofso sturen het is een zip file. ik probeer het wel te publiceren. Reageren
Arjen Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 jongens ik heb een video van gta lcs gezienik weet niet meer van waar ik kan het wel op msn ofso sturen het is een zip file. ik probeer het wel te publiceren. Kijk op GTAgames hoe je files in kunt sturen. Ik weet niet precies of er ook iets is voor Liberty City Stories. Reageren
Marius Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 jongens ik heb een video van gta lcs gezienik weet niet meer van waar ik kan het wel op msn ofso sturen het is een zip file. ik probeer het wel te publiceren. Denk niet dat het echt zal zijn want er zijn al zoveel filmpjes gemaakt van een gemodificeerde GTA 3 of GTA VC en dan op de PSP worden afgespeeld. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Geplaatst: 31 mei 2005 Hoe kan dat nou! Dat iemand dit spel nu al speelt! Volgens mij DIK fake! Anders had je deze screen wel IGN ofzo gezien. Reageren
gtaghetto Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 kan ik die filmpje naar gtagames.nl mailen? Reageren
gtaghetto Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Geplaatst: 1 juni 2005 (bewerkt) hier is die filmpje ik heb ge publiceerd klik hier je moet wel het bestand GTA_ON_PSP vinden veel succes Bewerkt: 1 juni 2005 door gtaghetto Reageren
Jarno Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 hier is die filmpje ik heb ge publiceerd klik hierje moet wel het bestand GTA_ON_PSP vinden veel succes Die is wel heeeeel erg fake. En als je denkt dat die echt is. Heb je pech. Deze video stond ook als 1 april grap op GTAGaming Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.