Jump to content

Combat Arms


j0uk3

Recommended Posts

Hallo,

Ik speel nu al 2 maanden Combat Arms.

En i kwas benieuwd wie het nog meer spelen.

Mijn acount heet: J0uk33

Voor wie het nog niet speelt download het en speel het!

Het is GRATIS!

Combat Arms

:cya:

Spelers:

Forumnaam     -     Combat Arms naam[/b]
J0uk3                    J0uk33
Dakendak                 Dakedank

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je misschien wat meer informatie geven over het spel?

opzich een medal of honor , cod , wolfenstein 3d knaller (alleen de graphics in mijn ogen beetje zijn houterig)

waar je moet gamen voor je scoren en wapens.

en andere toevoegingen , en helaas het spel zelf dwingt je om elke dag te spelen anders zak je

score voor je verdiende wapens of verloop de spel tijd er van.

mappen zijn wel leuk gedaan maar het blijft een gratis game.

ik was er dus snel op uitgekeken want alle klassen zitten daar gewoon door mekaar.

iemand die weken speelt en nieuwe spelers vind dan bf heroes is meer beter gedaan.

Bewerkt: door Medal_Crusader
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je misschien wat meer informatie geven over het spel?

opzich een medal of honor , cod , wolfenstein 3d knaller (alleen de graphics in mijn ogen beetje zijn houterig)

waar je moet gamen voor je scoren en wapens.

en andere toevoegingen , en helaas het spel zelf dwingt je om elke dag te spelen anders zak je

score voor je verdiende wapens of verloop de spel tijd er van.

mappen zijn wel leuk gedaan maar het blijft een gratis game.

ik was er dus snel op uitgekeken want alle klassen zitten daar gewoon door mekaar.

iemand die weken speelt en nieuwe spelers vind dan bf heroes is meer beter gedaan.

Waar slaat dat op? Als je een maand of twee niet speelt ben je dus al je wapens kwijt? Reden goenoeg om het spel niet te spelen...

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je misschien wat meer informatie geven over het spel?