Jump to content

Combat Arms


j0uk3

Recommended Posts

Hallo,

Ik speel nu al 2 maanden Combat Arms.

En i kwas benieuwd wie het nog meer spelen.

Mijn acount heet: J0uk33

Voor wie het nog niet speelt download het en speel het!

Het is GRATIS!

Combat Arms

:cya:

Spelers:

Forumnaam     -     Combat Arms naam[/b]
J0uk3                    J0uk33
Dakendak                 Dakedank

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je misschien wat meer informatie geven over het spel?

opzich een medal of honor , cod , wolfenstein 3d knaller (alleen de graphics in mijn ogen beetje zijn houterig)

waar je moet gamen voor je scoren en wapens.

en andere toevoegingen , en helaas het spel zelf dwingt je om elke dag te spelen anders zak je

score voor je verdiende wapens of verloop de spel tijd er van.

mappen zijn wel leuk gedaan maar het blijft een gratis game.

ik was er dus snel op uitgekeken want alle klassen zitten daar gewoon door mekaar.

iemand die weken speelt en nieuwe spelers vind dan bf heroes is meer beter gedaan.

Bewerkt: door Medal_Crusader
Link to comment
Delen op andere websites

Kan je misschien wat meer informatie geven over het spel?

opzich een medal of honor , cod , wolfenstein 3d knaller (alleen de graphics in mijn ogen beetje zijn houterig)

waar je moet gamen voor je scoren en wapens.

en andere toevoegingen , en helaas het spel zelf dwingt je om elke dag te spelen anders zak je

score voor je verdiende wapens of verloop de spel tijd er van.

mappen zijn wel leuk gedaan maar het blijft een gratis game.

ik was er dus snel op uitgekeken want alle klassen zitten daar gewoon door mekaar.

iemand die weken speelt en nieuwe spelers vind dan bf heroes is meer beter gedaan.

Waar slaat dat op? Als je een maand of twee niet speelt ben je dus al je wapens kwijt? Reden goenoeg om het spel niet te spelen...

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je misschien wat meer informatie geven over het spel?

opzich een medal of honor , cod , wolfenstein 3d knaller (alleen de graphics in mijn ogen beetje zijn houterig)

waar je moet gamen voor je scoren en wapens.

en andere toevoegingen , en helaas het spel zelf dwingt je om elke dag te spelen anders zak je

score voor je verdiende wapens of verloop de spel tijd er van.

mappen zijn wel leuk gedaan maar het blijft een gratis game.

ik was er dus snel op uitgekeken want alle klassen zitten daar gewoon door mekaar.

iemand die weken speelt en nieuwe spelers vind dan bf heroes is meer beter gedaan.

Waar slaat dat op? Als je een maand of twee niet speelt ben je dus al je wapens kwijt? Reden goenoeg om het spel niet te spelen...

yep dan begin je weer met de paar standard wapens en stuff en kan je dus weer opnieuwe beginnen er voor te spelen of je moet er voor dokken als je de wapens wil houden

Link to comment
Delen op andere websites

LOL, stanboy1996, maar mag dit wel op dit forum, is dit niet hetzelfde als een clan, want als dit mag, ga ik ook zo'n topic openen voor een ander spel, en dan gewoon vragen: Wie speelt het? IPV Wie wil mijn clan joinen voor deze game? Dus graag even antwoord van een <MOD> of <ADMIN> of dit mag :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 maanden later...

Forumnaam - Combat Arms naam

Dakendak--------- Dakedank

(Typ foutje XD)

NU vind ik Combat Arms leuker, door de quarantaint-mode. Lekker zombies knallen.

Maar ik speel ALTIJD met de beginners-wapens, en ik kan men mannetje staan. Meestal ben ik zelfs 3'de,

dus zo slecht zijn ze ook weer niet.

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Forumnaam - Combat Arms naam

Dakendak--------- Dakedank

(Typ foutje XD)

NU vind ik Combat Arms leuker, door de quarantaint-mode. Lekker zombies knallen.

Maar ik speel ALTIJD met de beginners-wapens, en ik kan men mannetje staan. Meestal ben ik zelfs 3'de,

dus zo slecht zijn ze ook weer niet.

Whaha, toch maar overgestapt?

Ik speel CA nu ook nog.

Alleen ben al 3x gebanned :(.

Nu zit ik dus te hacken xD

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Beetje bumpje maartoch...

Ik zit met een probleem. Bij CA word NGM.exe steeds verwijdert. Nu moet ik dus elke keer weer opnieuw downloaden. Heb het bestand al in de safelist van de antivirus gestopt, maar helpen wil niet. Misschien weet iemand meer van dit probleem?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hack niet, ik vind dat hacken is voor mensen dat niet kunnen spelen. Wat is er nu zo leuk aan hacken? Dat is juist de uitdaging, om te overleven. En ja, ik ben overgestapt, omdat ik de quarantain-mode wou :D.

@Danoontje_NL:Probeer de installer opnieuw te downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...