Jump to content

LCS SaveGame


MidnightMayhem

Recommended Posts

Sommige mensen zijn het nu eenmaal beu een spel helemaal uit te spelen.

daarom is er de geniale uitvinding : savegames kopiëren.

Wat krijg je allemaal bij deze savegame?

-100% volledige savegame

-$99999999

-oneindig veel kogels

-alle wapens plus speciale wapens, zoals de tear gas grenade.

-Hunter helicopter.

-Speciale voertuigen : hotringer [staunton Island], kleine hunter en RC wagen [Portland] en een groene brandweerauto, rode manana en roze PCJ-600 [shoreside Vale]

Vragen en Antwoorden

Hoe kom ik aan de Hunter?

Je spawnt in je safehouse in Staunton Island. Ga naar buiten en sta tegen de garage. wacht tot ze opengaat en kijk achter je. Daar spawnt normaal de Hunter.

Ik wil in portland met die kleine auto rijden, maar het spel blokkeert?

Dit heb ik ook. de kleine Hunter en RC wagen werken enkel met cheatdevice. Als je het niet hebt blokkeert je spel als je het probeert.

Link is in de tutorial, ik zet 'm er later op omdat internet op is en daarom ik geen filmpjes meer kan bekijken );

Hieronder een tutorial voor mensen die het niet echt snappen. en ik heb er ook nederlandse ondertiteling bij gezet ^_^

Tutorial.

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk! Vooral dat je nu zoveel geld hebt en een hunter hebt plus een RC auto. Jammer dat je daar cheatdevice voor moet hebben, maar ik ga het vandeweek downloaden... Vraagje trouwens: een smoking grenade??? :? Bedoel je niet een tear gas grenade? Dit is namelijk de enigste soort granaat die anders is als een gewone granaat...

Bewerkt: door GTA-TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Leuk! Vooral dat je nu zoveel geld hebt en een hunter hebt plus een RC auto. Jammer dat je daar cheatdevice voor moet hebben, maar ik ga het vandeweek downloaden... Vraagje trouwens: een smoking grenade??? :? Bedoel je niet een tear gas grenade? Dit is namelijk de enigste soort granaat die anders is als een gewone granaat...

whoops, foutje, ik bewerk wel ff

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Sommige mensen zijn het nu eenmaal beu een spel helemaal uit te spelen.

daarom is er de geniale uitvinding : savegames kopiëren.

Wat krijg je allemaal bij deze savegame?

-100% volledige savegame

-$99999999

-oneindig veel kogels

-alle wapens plus speciale wapens, zoals de tear gas grenade.

-Hunter helicopter.

-Speciale voertuigen : hotringer [staunton Island], kleine hunter en RC wagen [Portland] en een groene brandweerauto, rode manana en roze PCJ-600 [shoreside Vale]

Vragen en Antwoorden

Hoe kom ik aan de Hunter?

Je spawnt in je safehouse in Staunton Island. Ga naar buiten en sta tegen de garage. wacht tot ze opengaat en kijk achter je. Daar spawnt normaal de Hunter.

Ik wil in portland met die kleine auto rijden, maar het spel blokkeert?

Dit heb ik ook. de kleine Hunter en RC wagen werken enkel met cheatdevice. Als je het niet hebt blokkeert je spel als je het probeert.

Link is in de tutorial, ik zet 'm er later op omdat internet op is en daarom ik geen filmpjes meer kan bekijken );

Hieronder een tutorial voor mensen die het niet echt snappen. en ik heb er ook nederlandse ondertiteling bij gezet ^_^

Tutorial.

Hoe werkt dat ?

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen zijn het nu eenmaal beu een spel helemaal uit te spelen.

daarom is er de geniale uitvinding : savegames kopiëren.

Wat krijg je allemaal bij deze savegame?

-100% volledige savegame

-$99999999

-oneindig veel kogels

-alle wapens plus speciale wapens, zoals de tear gas grenade.

-Hunter helicopter.

-Speciale voertuigen : hotringer [staunton Island], kleine hunter en RC wagen [Portland] en een groene brandweerauto, rode manana en roze PCJ-600 [shoreside Vale]

Vragen en Antwoorden

Hoe kom ik aan de Hunter?

Je spawnt in je safehouse in Staunton Island. Ga naar buiten en sta tegen de garage. wacht tot ze opengaat en kijk achter je. Daar spawnt normaal de Hunter.

Ik wil in portland met die kleine auto rijden, maar het spel blokkeert?

Dit heb ik ook. de kleine Hunter en RC wagen werken enkel met cheatdevice. Als je het niet hebt blokkeert je spel als je het probeert.

Link is in de tutorial, ik zet 'm er later op omdat internet op is en daarom ik geen filmpjes meer kan bekijken );

Hieronder een tutorial voor mensen die het niet echt snappen. en ik heb er ook nederlandse ondertiteling bij gezet ^_^

Tutorial.

Hoe werkt dat ?

Het werkt gewoon als een normale savagame. Je moet het alleen laden. Start je PSP en ook GTA LCS. Heb je dat gedaan dan moet je de savageme laden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft GEEN cheats gebruikt . En schadelijk is het niet , allleen kan je soms door onzicthbare daken gaan , en dan , lijkt het spel te crashen , maar dat doet het niet . Je kan dan wel onder liberty city vliegen :D Maar het is heel leuk !! En voor de helikopters heb ik geen cheatdevice nodig ?

Bewerkt: door Dakendak
Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft GEEN cheats gebruikt . En schadelijk is het niet , allleen kan je soms door onzicthbare daken gaan , en dan , lijkt het spel te crashen , maar dat doet het niet . Je kan dan wel onder liberty city vliegen :D Maar het is heel leuk !! En voor de helikopters heb ik geen cheatdevice nodig ?

Normaal als je cheats gebruikt dan daald je criminal rating. Dat zie je ook in deze savegame. Dus ja, er zijn wel cheats gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat bedoel je met : Hoe werkt dat ? De savegame in je PSP steken ? De savegame laden ? Meer informatie graag :Y
hoe moet je een save game laden ?,

Wanneer een savegame gedownload is start het vanzelf op wanneer je de game speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...