Jump to content

truck pakken en dingen erop zetten


sjon123

Recommended Posts

hallo

als je in de buurt van airport/haven rijd zie je vaak een truck met op-rij-baan erop.

als je die dan jat en er mee rond rijd dan wil je er natuurlijk iets op zetten. maar als je dat doe kunnen er niet meer dan 2 auto's op. volgens mij kan je de bovenste op-rij-plaat wel omhoog doen, maar hoe?

en kan je auto's ook op de handrem zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je het over de Packer, toch? Dan kan je die laadklep met de NUM getallen 8 en 2 omhoog en omlaag doen. Hetzelfde geld voor bijvoorbeeld de Hydra: Je kan hem dan in Helicopter modus, of in vooruit modus zetten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb weleens met een packer gereden, met 2 auto's.

Maar bij elke bocht stuiteren de auto's op de packer.

Dus het is niet echt een aanrader voor de stad. :N

Want je moet heeel langzaam gaan rijden, en dat kan niet in de stad,

want je neemt wel ruime bochten...

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn weten zijn er wel mod's (moet je even nader voor gaan vragen) die het mogelijk maakt om auto's vast te zetten.

Ander leuk trucje voor de packer is dat als je op de PC een trainer gebruikt waardoor je auto niet meer kapot kan gaan, en je zet een auto op de onderste plank van je packer dat je die auto als het ware kan crushen. Hij explodeert simpelweg gewoon. Maar het is wel grappig om te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn weten zijn er wel mod's (moet je even nader voor gaan vragen) die het mogelijk maakt om auto's vast te zetten.

Inderdaad! :Y

Deze functie zit namelijk inbegrepen in de Driver Mod. Ik citeer:

Advanced Packer Mod

You can attach cars to packer so that they don't fall off. Park a car on packer's back,

press key-combination Horn key and Handbrake key and it should do the trick. To detach that car press that key-combination again or press Sub-Mission key if you are inside the Packer the car is attached to.

Veel plezier! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn weten zijn er wel mod's (moet je even nader voor gaan vragen) die het mogelijk maakt om auto's vast te zetten.

Inderdaad! :Y

Deze functie zit namelijk inbegrepen in de Driver Mod. Ik citeer:

Advanced Packer Mod

You can attach cars to packer so that they don't fall off. Park a car on packer's back,

press key-combination Horn key and Handbrake key and it should do the trick. To detach that car press that key-combination again or press Sub-Mission key if you are inside the Packer the car is attached to.

Veel plezier! :tu:

bedankt, daar schiet ik al heel veel mee op ;)

maar hoe gebruik je die mod?

hoe zet je die in het spel?

Link to comment
Delen op andere websites

het is me gelukt :D

alleen heb ik nu een ander probleem?

als je H (horn) en SPACTIEBALK dan zou die auto moeten blijven staan als je rijd,

maar dat doet ie niet :duh: ..........................

weet iemand wat ik verkeerd doe?

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste bestaat spactiebalk niet , en ten twee : ik zou de mod her-installeren .

niet? wat is het dan?

mod her-instaleren? ok zal miss ff proberen.

maar er veranderde wel wat dus doet hij het wel, bijv. als ik begin staat er altijd een ferari enzo...

dat is normaal niet zo ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ten eerste bestaat spactiebalk niet , en ten twee : ik zou de mod her-installeren .

niet? wat is het dan?

mod her-instaleren? ok zal miss ff proberen.

maar er veranderde wel wat dus doet hij het wel, bijv. als ik begin staat er altijd een ferari enzo...

dat is normaal niet zo ;)

Hij bedoelt dat je SPA C TIEBALK zegt, terwijl de balk SPATIEBALK heet, dus zonder C tussen A en T.

>>> Door VWO-er: Ik geloof niet dat we hier nu nog op zitten te wachten, zeker als het al 20 dagen geleden is... :slotje:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...