FGras Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) tja, Nu de PS3 slim op de Gamescom is aangekondigd voor 299 euro, (zelfde prijs als voor de Xbox 360 elite) welke is nou beter? hier ff informatie: XBOX360 Elite PS3 slim (verkrijgbaar vanaf september 2009) De consoles zijn even duur, en de inhoud verschilt niet veel van elkaar Het grootste verschil is dat de PS3 slim Blu-ray bevat en gratis internet! De Xbox360 elite daar in tegen niet. Ik wou hier eigenlijk wel de reactie van de XBOXers op horen, Bewerkt: 18 augustus 2009 door FGras Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik kan er niet tegen als mensen smeken om geen slotje te krijgen... Weg ermee, verplaatst naar Consoles & Game Events. Reageren
lexus123 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 Ik wou hier eigenlijk wel de reactie van de XBOXers op horen, Eerlijk gezegt (als Xboxer zijnde) zou ik in dit geval voor de PS3 kiezen. Hij is lekker compact (een 360 blijft een groot lomp ding van 5kilo), heeft net als de Elite een 120GB HD, gratis internet, Blu-ray, 1080p (ik weet niet of dat op de 360 inmiddels ook al zo is) en even duur. Ik zou in dit geval voor de PS3 gaan. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Gratis internet of goede service dan zou ik toch gaan voor de goede service want zover ik weet moeten de makers van de games zelf voor hun servers zorgen op de Ps3 tot integenstelling van de Xbox waar microsoft voor de servers zorgt. En de slim ziet er lelijk uit ,Persoonlijk heb ik toch liever de dikke ps3 gehad die heeft zon mooie glans Maarja uiteindelijk komt het erop aan welke games wil je gaan spelen,welk genre. Edit: Met de Componment/HDMI kabel heb je 1080P en 1080I Bewerkt: 18 augustus 2009 door Honkbal95[NL] Reageren
FGras Geplaatst: 18 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Gratis internet of goede service dan zou ik toch gaan voor de goede service want zover ik weet moeten de makers van de games zelf voor hun servers zorgen op de Ps3 tot integenstelling van de Xbox waar microsoft voor de servers zorgt. En de slim ziet er lelijk uit ,Persoonlijk heb ik toch liever de dikke ps3 gehad die heeft zon mooie glans Maarja uiteindelijk komt het erop aan welke games wil je gaan spelen,welk genre. Edit: Met de Componment/HDMI kabel heb je 1080P en 1080I Die servers zijn lang niet zo onstabiel meer op het begin hoor, Eigenlijk heb ik er al ongeveer 1.5 maand geen last meer van gehad en ja, hij ziet er miss wat duf uit, maarja ik zie er ook altijd lelijk uit op foto's en ook nog het nieuws dat 52% van de xboxen kapot gaat... dat doet me de das om! als mijn PS3 ooit kapot gaat koop ik natuurlijk een slim en over die 1080 pixels, daar gaat het helemaal niet om! dat kunnen de meeste machines wel, het gaat om de blu-ray! die brengt de extra grafische kwaliteiten met zich mee Bewerkt: 18 augustus 2009 door FGras Reageren
NickOwnage Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Weer een topic waar straks weer fanboys gaan posten. Mij lijkt hem heel goed. Maar ik blijf toch bij me 360. Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Twee leuke dingen. Als je niet genoeg ruimte hebt, is de Playstation 3 erg handig. Ook de Xbox iheeft een nieuwe versie, nou een mooie verbetering Daarnaast wou ik nog even reageren op Honkbal. Heb jij ooit met de service van Sony te maken gehad? Ik al meerdere keren, in totaal 4 keer. Ik heb er altijd met hun uitgekomen, en ze helpen totdat ze het probleem hebben gevonden. Ik weet niet wat jij daar verkeerd aan vindt hoor. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Ik kies toch liever voor de 360. Want ik heb genoeg ruimte, en Xbox Live gold win ik wel weer hier weg. Die gap ik wel even. Misschien lijkt de PS3 meer een hardcore apparaat, maar ik houd niet zo van de PS3 exclusives. Ik heb ook wel eens met Sony te maken gehad. Mijn PSP ging kapot. Wat heb ik daar lang op gewacht. Hebben ze me gewoon een nieuwe toegestuurd na een maand. Zo moeilijk is dat toch niet? Reageren
Dvt Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Ja ze hebben nu allebei evenveel ruimte. Ik vind de Memory slots van de Xbox nutteloos. Die zouden ze alleen bij de Arcade moeten doen, welke overigens ook afgeschaft zou moeten worden (en dus zjin de memory cards helemaal niet meer nodig). T.o.v. van de oude PS3 vind ik deze lelijk. Hij glanst niet echt meer, heeft geen touch knoppen (wat toch wel sjiek was) en geen zilveren strip. Is natuurlijk allemaal om te bezuinigen. Al die dure dingen hebben ze toch weer weg gegooit. Maar hij heeft nu gelukkig niet meer dat lelijke Spiderman font. Maar wees nou eerlijk: Wat maakt de vorm nou uit? Afgezien van dat zijn hier al veel topics over... Waarom nu nog een? Ik snap dit niet. Btw over een paar maanden komt er ook een nieuwe Xbox uit (lees: GEEN nieuwe generatie, gewoon net zoiets als dit) met de Project Natal camera ingebouwd. Ben ook benieuwd wat dat wordt. Bewerkt: 19 augustus 2009 door Dvt Reageren
wupie Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Btw over een paar maanden komt er ook een nieuwe Xbox uit (lees: GEEN nieuwe generatie, gewoon net zoiets als dit) met de Project Natal camera ingebouwd. Ben ook benieuwd wat dat wordt. Hoe weet je dat, ik denk echt niet dat dat gebeurd, want project Natal is heel lang dat past volgens mij nooit in een xbox. En om even terug te komen op de serves van sony toen ik problemen had met mij PSP hebben ze dat binnen een week opgelost en ik heb zowat nooit last als ik online ga op PSN. Bewerkt: 19 augustus 2009 door wupie Reageren
FGras Geplaatst: 19 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Btw over een paar maanden komt er ook een nieuwe Xbox uit (lees: GEEN nieuwe generatie, gewoon net zoiets als dit) met de Project Natal camera ingebouwd. Ben ook benieuwd wat dat wordt. Hoe weet je dat, ik denk echt niet dat dat gebeurd, want project Natal is heel lang dat past volgens mij nooit in een xbox. En om even terug te komen op de serves van sony toen ik problemen had met mij PSP hebben ze dat binnen een week opgelost en ik heb zowat nooit last als ik online ga op PSN. Dat van project nathal is waar. lijkt me alleen een beetje raar dat je met je xbox moet gaan schuifen omdat je geen goed beeld van jezelf krijgt :S en ja mijn PSP was ook in een week opgelost Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Twee leuke dingen. Als je niet genoeg ruimte hebt, is de Playstation 3 erg handig. Ook de Xbox iheeft een nieuwe versie, nou een mooie verbetering Daarnaast wou ik nog even reageren op Honkbal. Heb jij ooit met de service van Sony te maken gehad? Ik al meerdere keren, in totaal 4 keer. Ik heb er altijd met hun uitgekomen, en ze helpen totdat ze het probleem hebben gevonden. Ik weet niet wat jij daar verkeerd aan vindt hoor. Ik ben wel een paar keer in aanraking met de Klantenservice van Sony geweest. Alleen ik moest toen en hele lange tijd wachten tot ik aan de beurt kwam , en ik kreeg toen ook te horen dat ik geld moest gaan betalen voor de verscheping en al die dingen. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 (bewerkt) Nou als die even goedkoop is als ene X360, Dan weet je vast wel dat je voor de PS3 slim moet gaan, Betere kwaliteit voor dezelfde prijs het PS principe. Heb zelf een keer en kappotte led gehad op mijn PS3, Heb sony gebeld en kon hem zo opsturen, Was binnen een week alweer terug! Bewerkt: 19 augustus 2009 door j0uk3 Reageren
TZG Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) misschien een beetje een domme vraag, maar heeft de ps3 slim ook een hdd? Bewerkt: 20 augustus 2009 door GTA4gamer Reageren
Dieko Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2009 (bewerkt) misschien een beetje een domme vraag, maar heeft de ps3 slim ook een hdd? Ja, 120 GB en er komt ook misschien een 250 GB versie. Specificaties Merk Sony Productserie PlayStation 3 Slim Type CECH-2000A Cpu Cell Gpu RSX Audio-output LPCM 7.1ch, Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Dolby TrueHD, dts, dts-hd, aac Geheugen 256MB xdr main ram, 256MB gddr3 vram Harde schijf 2,5"-sata, 120GB I/o 2x usb 2.0 Netwerk ethernet (10base-t, 100base-tx, 1000base-t) wifi IEEE 802.11 b/g bluetooth 2.0 (edr) Controller wireless controller (bluetooth) Av 1080p, 1080i, 720p, 576p, 576i hdmi out-connector av multi out-connector digital out connector (optical) Vermogensopname 250W Afmetingen 290×65×290 mm Gewicht 3,2kg De Playstation 3 Slim zal op termijn ook op de markt komen in een versie met een opslagcapaciteit van 250GB. Dat zou blijken uit documenten van het Amerikaanse keuringsinstituut FCC. De Playstation 3 Slim werd dinsdag gepresenteerd.De 250GB-versie staat bij de FCC bekend als Cech 2000B, terwijl de PS3 Slim 120GB Cech 2000A heet, meldt PS3News. Behalve de grotere opslagcapaciteit lijken de modellen identiek aan elkaar te zijn. Sony gebruikte bij de FCC overigens de naam Sand Dollar Enterprise en noemde de PS3 Slim een 'computer entertainment system', in een poging te voorkomen dat het nieuws over een nieuwe PS3 zou uitlekken. Informatie over de prijs en de introductiedatum van de PS3 Slim 250GB, die half mei bij de FCC is ingeleverd, is niet voorhanden. De interne harde schijf kan volgens Sony makkelijker worden verwijderd. Deze zit nu aan de voorkant van de console, waardoor de 120GB- of 250GB-schijf eruitgehaald kan worden na het losmaken van twee schroeven. Sony zou gebruikers zelfs gaan aanmoedigen om meer opslagcapaciteit in te bouwen. PlayStation 3 Slim (1280px) Sony kondigde dinsdagavond voor de Gamescom in Keulen de nieuwe versie van zijn nieuwe console aan. De PlayStation 3 Slim ligt begin september in de winkel en zal 299 euro gaan kosten. Amazon heeft inmiddels zoveel voorbestellingen gekregen dat de webwinkel heeft besloten dat er per huishouden maar één PS3 Slim gekocht mag worden. Bewerkt: 20 augustus 2009 door Dieko Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.