Bayside Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Hallo , Sinds vanmorgen kan ik opeens niet meer connecten met SAMP Ik heb de Desert Storm server geprobeerd en de GTA Network server, en bij beide kreeg ik (meerdere keren geprobeerd) 'Could not connected, retrying' of iets in die richting. Ik heb niks veranderd met ports ofzo, dus hoe kan ik dit opeens hebben? Mogelijk heeft het verband met dit probleem, maar ook als ik mijn virusscan uitzet kan ik niet connecten. Reageren
Remi-X Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 En je ontvangt nog wel de ping van de servers? Raar probleem, komt meestal voor als je een verkeerde versie van SA:MP hebt als Client. Probeer het eens overnieuw te installeren Reageren
Bayside Geplaatst: 29 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 (bewerkt) Oh natuurlijk dat is het.. :$ Ik heb gisteren een best wel oude backup geladen, kan zijn dat het de verkeerde versie nog is.. :$ EDIT: Het werkt allemaal weer, die melding van me virusscan is ook weg Iig, heel erg bedankt Remi Bewerkt: 29 augustus 2009 door Bayside Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.