Jump to content
Joriz

GTA4: The Ballad of Gay Tony Trailer online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games de officiële trailer ontvangen van Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In de trailer zit zoals je hieronder kan zien een heleboel actie. Het muzieknummer achter de trailer is van Eric Prydz met het nummer Pjanoo.

Get the Flash Player to see this player.

Het lijkt er dus op dat The Ballad of Gay Tony dus heel fout wordt, maar dan natuurlijk op een goede manier!

Een betere versie van de trailer is voor leden te vinden in de galerij. Tevens staan de Nederlandse boxart van GTA Episodes of Liberty City en screencaps van de trailer in de galerij.

The Ballad of Gay Tony is de tweede uitbreiding voor Grand Theft Auto IV. Deze uitbreiding zal vanaf 29 oktober 2009 exclusief te kopen zijn in het Episodes of Liberty City pakket en te downloaden zijn via Xbox LIVE

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Een trailer van 4 seconden? :?

Edit: Al gefixed. :) Ff kijken.

Nou goed, weer zo'n uitbreiding die 20 euro kost. Eerlijk gezegd zijn die uitbreidingen in mijn ogen een uitmelking van Gta: IV. Zoveel nieuws zit er niet in en er dan 20 euro voor vragen, vind ik eerlijk gezegd overdreven. Ik heb vele gta's in mijn bezit, maar de filmpjes bevestigen m'n mening, zoveel nieuws zit er nou ook niet in.

*Wacht op slijmpost van gtafanboy.*

Bewerkt: door MegaPilot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Heel vet! Er lijkt ook wel een soort van kooigevecht in te zitten.... Best vet :tu: ! En natuurlijk het skydiving gedeelte is awesome! Ik ben erg tevreden en ga hem zeker downloaden.

P.S. Ik zag dat de hijskraan werd opgeblazen.... Word de schade aan gebouwen enzo realistischer?! :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...