Jump to content
Joriz

Tanks komen terug in The Ballad of Gay Tony!


Zojuist heeft GTAGames.nl uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de tank terug komt in Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony. In GTA4 waren tanks tot nu toe afwezig, maar met de tweede downloadbare content is het mogelijk om met een APC Tank (Armored personnel carrier) er lekker op los te schieten en alles te vernietigen.

gallery_1_5_20448.jpg

Nu hopen dat de APC tank in een missie voorkomt. Al is zeer waarschijnlijk dat de NOOSE er in rond rijdt en dat je tanks dus met veel moeite van de NOOSE kan af kan pakken.

Meer weten over The Ballad of Gay Tony? Bekijk de trailer die we gister online hebben gezet.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hmm, het is wel leuk, maar hij moet niet unlimited kogels hebben. Ik vind dat hij dan 500machinegun kogels moet hebben en 30 rockets want als het unlimited is is het ook niet meer leuk. En er zouden dan mannetjes van de FBI met een RPG die de tank kapot kan schieten met 2/3 kogels ofzo moeten staan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

eerst zien, dan geloven :puh:

Verder vind ik dat niet leuk ofzo, het past gewoon niet in het idee van gta4, het was de bedoeling om alles veel realistischer te maken, met TBotGT nemen ze dat allemaal weer weg.

ben ik het mee eens

maar toch is het wel leuk om met een tank de stad door te beuken _O_

:cya:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nee

eerst zien, dan geloven :puh:

Verder vind ik dat niet leuk ofzo, het past gewoon niet in het idee van gta4, het was de bedoeling om alles veel realistischer te maken, met TBotGT nemen ze dat allemaal weer weg.

ben ik het mee eens

maar toch is het wel leuk om met een tank de stad door te beuken _O_

:cya:

Dat is op zich wel leuk ja, maar mijn punt is dat dit enorm tegenstrijdig is met wat r* wou in gta4, nu weten we niet om wat voor een tank het gaat, maar voor mij hoeft het neit verder te gaan dan een swat tank met een waterkanon, dat maakt het op zich dan nog wel leuk, vooral omdat het weinig realisme wegneemt en je er toch mee kunt beuken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het lijkt er meer en meer op dat 'The Ballad Of Gay Tony' vooral gemaakt is door te luisteren naar wat de GTA-ers allemaal misten in GTA IV. Een tank, parachutespringen, .. Wie weet nog tuningopties en het is helemaal te mooi.

Fingers crossed voor de PC. =D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Klinkt erg goed, Joriz! Het lijkt er inderdaad op dat met The Ballad of Gay Tony Rockstar North nog even wil laten zien dat ze zeker niet zijn vergeten hoe het is om fun te beleven aan een game. Met de eerste twee storylines van Niko Bellic en Johnny Keblitz hebben ze zich van een erg serieuze kant laten zien, die (naar ik verwacht) vooral de wat oudere gamers zoals ikzelf erg hebben kunnen waarderen. ^_^

Nu gaat Rockstar North voor de die hard fans, die van alles uit San Andreas leken te missen, eens even een kant laten zien van Liberty City die we helemaal nog niet kenden. Eigenlijk net als bij The Lost and Damned, dat gaf ook een totaal andere kijk op Liberty City. En leek in het begin ook niet bij de stad te passen, maar eenmaal wat verder in de storyline van Johnny paste het toch allemaal. Dat zal bij The Ballad of Gay Tony nét zo zijn; In eerste instantie wat onwennig en niet reëel voor GTA IV, maar uiteindelijk wordt je er toch wel in meegezogen als het ware.

Over de APC, ik verwacht dat dit pantservoertuig in The Ballad of Gay Tony door de N.O.O.S.E. ingezet gaat worden ter vervanging van de tot nu toe geziene Enforcer, de gepantserde bus. Als het als aanvulling wordt ingezet zou het denk ik wel wat teveel van het goeie worden, want het winnen van een vuurgevecht met de LCPD én N.O.O.S.E. is al een kunst.. Als daar dit voertuig nog eens bijkomt.. Kan ik et niet meer winnen.. :erm:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...