Jump to content

Nieuw Eiland


GtaGekkerd

Recommended Posts

Dezen mod zorgt er voor dat er een nieuw eiland bijkomt

Vlak Bij LS Airpoort

Op dit eiland kan je van alles plaatsen van legerbasis to vliegveld van vliegveld tot Prive eiland Enzovoort!

en je kan proberen vliegtuigen te spawen op de landings/opstijg baan

zie de snapmap in de download voor de locatie

Voor HipieBusje

En voor ieder ander!

Screen:

post-109143-1252084158_thumb.jpg

Download:

Klik hier

Link to comment
Delen op andere websites

Hippiebus had een aanvraag voor een leeg eiland dat je kon gebruiken als ondergrond voor map-mods. Een simpel eiland dus, maar op zich wel leuk en goed voor mensen die willen beginnen aan een eiland. Een ondergrond is altijd vrij moeilijk. :puh:

ik deed een ondergrond in een kwartiertje

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

<b>In mijn ogen gewoon:</b> <i>Map Editor open > Naar de oceaan gaan > Een klein landje zoeken > Erin plaatsen > Klaar?</i>

Ik moest van m,n broer een antwoord geven (dat is gtagekkerd)

Het is niet zo simpel hoor je moet alemaal stukken grond neerzetten dat ging nog wel aleen toen ik de rand moest doen duurde het wel even

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic: Jeuj, een quote-bug :puh:

<b>In mijn ogen gewoon:</b> <i>Map Editor open > Naar de oceaan gaan > Een klein landje zoeken > Erin plaatsen > Klaar?</i>

Ik moest van m,n broer een antwoord geven (dat is gtagekkerd)

Het is niet zo simpel hoor je moet alemaal stukken grond neerzetten dat ging nog wel aleen toen ik de rand moest doen duurde het wel even

Ontopic: Je zegt: ik? Dus of jij bent gtagekkerd, of je versprak je gewoon...

Voor de rest, het is niet echt een bijzondere mapmod... Misschien kan je voortaan eerst iets meer modelen/mappen voordat je een release doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic: Jeuj, een quote-bug :puh:

<b>In mijn ogen gewoon:</b> <i>Map Editor open > Naar de oceaan gaan > Een klein landje zoeken > Erin plaatsen > Klaar?</i>

Ik moest van m,n broer een antwoord geven (dat is gtagekkerd)

Het is niet zo simpel hoor je moet alemaal stukken grond neerzetten dat ging nog wel aleen toen ik de rand moest doen duurde het wel even

Ontopic: Je zegt: ik? Dus of jij bent gtagekkerd, of je versprak je gewoon...

Voor de rest, het is niet echt een bijzondere mapmod... Misschien kan je voortaan eerst iets meer modelen/mappen voordat je een release doet.

Ik ben geen GtaGekkerd m,n broer is dat

Link to comment
Delen op andere websites

Offtopic: Jeuj, een quote-bug :puh:

<b>In mijn ogen gewoon:</b> <i>Map Editor open > Naar de oceaan gaan > Een klein landje zoeken > Erin plaatsen > Klaar?</i>

Ik moest van m,n broer een antwoord geven (dat is gtagekkerd)

Het is niet zo simpel hoor je moet alemaal stukken grond neerzetten dat ging nog wel aleen toen ik de rand moest doen duurde het wel even

Ontopic: Je zegt: ik? Dus of jij bent gtagekkerd, of je versprak je gewoon...

Voor de rest, het is niet echt een bijzondere mapmod... Misschien kan je voortaan eerst iets meer modelen/mappen voordat je een release doet.

Ik ben geen GtaGekkerd m,n broer is dat

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...