GtaGekkerd Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Dezen mod zorgt er voor dat er een nieuw eiland bijkomt Vlak Bij LS Airpoort Op dit eiland kan je van alles plaatsen van legerbasis to vliegveld van vliegveld tot Prive eiland Enzovoort! en je kan proberen vliegtuigen te spawen op de landings/opstijg baan zie de snapmap in de download voor de locatie Voor HipieBusje En voor ieder ander! Screen: Download: Klik hier Reageren
Bradley H. Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Heb je het eiland zelf gemaakt? of heb je bestaande models gebruikt om een eiland te maken? Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 5 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Heb je het eiland zelf gemaakt? of heb je bestaande models gebruikt om een eiland te maken? Bestaande models kan wel werken met scketchup aleen die dingen in het spel krijgen is lastig Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 En is ie mooi? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Ik snap de bedoeling niet helemaal... En er is maar één screen. Hervorm de eerste post in dit topic eens naar het Model van Puma en dan is het misschien duidelijker. Reageren
.Senne Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Hippiebus had een aanvraag voor een leeg eiland dat je kon gebruiken als ondergrond voor map-mods. Een simpel eiland dus, maar op zich wel leuk en goed voor mensen die willen beginnen aan een eiland. Een ondergrond is altijd vrij moeilijk. Reageren
GtaGekkerd Geplaatst: 9 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2009 Hippiebus had een aanvraag voor een leeg eiland dat je kon gebruiken als ondergrond voor map-mods. Een simpel eiland dus, maar op zich wel leuk en goed voor mensen die willen beginnen aan een eiland. Een ondergrond is altijd vrij moeilijk. ik deed een ondergrond in een kwartiertje Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 19 september 2009 Rapport Geplaatst: 19 september 2009 In mijn ogen gewoon: Map Editor open > Naar de oceaan gaan > Een klein landje zoeken > Erin plaatsen > Klaar? Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 <b>In mijn ogen gewoon:</b> <i>Map Editor open > Naar de oceaan gaan > Een klein landje zoeken > Erin plaatsen > Klaar?</i> Ik moest van m,n broer een antwoord geven (dat is gtagekkerd) Het is niet zo simpel hoor je moet alemaal stukken grond neerzetten dat ging nog wel aleen toen ik de rand moest doen duurde het wel even Reageren
Rutger. Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Offtopic: Jeuj, een quote-bug <b>In mijn ogen gewoon:</b> <i>Map Editor open > Naar de oceaan gaan > Een klein landje zoeken > Erin plaatsen > Klaar?</i> Ik moest van m,n broer een antwoord geven (dat is gtagekkerd) Het is niet zo simpel hoor je moet alemaal stukken grond neerzetten dat ging nog wel aleen toen ik de rand moest doen duurde het wel even Ontopic: Je zegt: ik? Dus of jij bent gtagekkerd, of je versprak je gewoon... Voor de rest, het is niet echt een bijzondere mapmod... Misschien kan je voortaan eerst iets meer modelen/mappen voordat je een release doet. Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Offtopic: Jeuj, een quote-bug <b>In mijn ogen gewoon:</b> <i>Map Editor open > Naar de oceaan gaan > Een klein landje zoeken > Erin plaatsen > Klaar?</i> Ik moest van m,n broer een antwoord geven (dat is gtagekkerd) Het is niet zo simpel hoor je moet alemaal stukken grond neerzetten dat ging nog wel aleen toen ik de rand moest doen duurde het wel even Ontopic: Je zegt: ik? Dus of jij bent gtagekkerd, of je versprak je gewoon... Voor de rest, het is niet echt een bijzondere mapmod... Misschien kan je voortaan eerst iets meer modelen/mappen voordat je een release doet. Ik ben geen GtaGekkerd m,n broer is dat Reageren
TheGreenKillers Geplaatst: 22 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2009 Offtopic: Jeuj, een quote-bug <b>In mijn ogen gewoon:</b> <i>Map Editor open > Naar de oceaan gaan > Een klein landje zoeken > Erin plaatsen > Klaar?</i> Ik moest van m,n broer een antwoord geven (dat is gtagekkerd) Het is niet zo simpel hoor je moet alemaal stukken grond neerzetten dat ging nog wel aleen toen ik de rand moest doen duurde het wel even Ontopic: Je zegt: ik? Dus of jij bent gtagekkerd, of je versprak je gewoon... Voor de rest, het is niet echt een bijzondere mapmod... Misschien kan je voortaan eerst iets meer modelen/mappen voordat je een release doet. Ik ben geen GtaGekkerd m,n broer is dat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.