ivo glasius Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) We konden eerder al genieten van de nieuwe screenshots van GTA China Town Wars. Gisteren, zijn er maar liefst negen nieuwe screenshots van GTA China Town Wars vrijgegeven! We zullen kennis gaan maken met een paar personages in het spel, maken we kennis met de harde drugs wereld en proberen we te ontsnappen van de politie! Eerder dit jaar konden de Nintendo DS eigenaren al genieten van dit geweldige spel. Aankomend oktober zal GTA China Town Wars ook te spelen zijn op onze geweldige handheld, de Sony PSP! Zoals de meeste mensen al weten, zal GTA China Town Wars niet gespeeld worden als op GTA Vice/Liberty City Stories. Men zal de harde wereld van boven moeten verkennen. Grafisch ziet het er fraai uit. Een spel dat het kopen de moeite zeker waard zal zijn! Bewerkt: 5 september 2009 door ivo glasius Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Het ziet er goed uit, maar nog steeds niet zo goed als de Stories. En dat het ook een soort van Top Down is. Ik had meer verwacht dat het de map en de gameplay van CW en dan de graphics enzo in Stories style. Reageren
H995 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 wow! ziet er goed uit! als ik een PSP had zou ik em kopen, maar ik heb een ds, cw is daarop ook zeker goed Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Toch heb ik nog steeds liever een nieuwe stories Bewerkt: 5 september 2009 door GTAfan054 Reageren
Nissan Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Mellanie Mallard is niet te vinden in de DS versie! Ik ruik nieuwe missies . Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Wat maken die graphics nou uit? Op een PSP moet je toch al niet veel verwachten, en het is toch niet zo dat als het wél 3d was dat je gelijk al je vrienden afzou gaan met: 'KIJK! 3D!!!' ? ik hou meer van actie dan van graphics, geef mij een rondje wat je personage is, een stokje wat je bazooka is, en een beetje vette story, en ik vermaak me wel Ik vind het er dan misschien ook niet geweldig uitzien, maar ik weet wel dat de storyline erg vet is Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 mooie graphics, geweldige grafische effecten ;D deze ga ik zeker kopen !!! Reageren
Zero-two Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Voor mij maakt graphics niet zo veel meer uit. Behalve de peds ofterwel gewoon die personen bij de gameplay haden ze op z'n minst wel wat kunnen verbeteren. Voor de rest verwacht ik veel van deze game. Reageren
Randomcharacter Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ik vind het echt een mooie kwaliteit Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ziet er goed uit. Zo te zien hebben ze bij de cutscenes de kwaliteit ook verbeter zoals je ziet bij de screenshot van Rudy D'Avanzo. Deze ben ik nog geen één keer tegengekomen. Komen er een paar add-ons naar de PSP toen? KUTGW Rockstar! Reageren
Reinier93 Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ziet er goed uit. Zo te zien hebben ze bij de cutscenes de kwaliteit ook verbeter zoals je ziet bij de screenshot van Rudy D'Avanzo. Deze ben ik nog geen één keer tegengekomen. Komen er een paar add-ons naar de PSP toen? KUTGW Rockstar! Er zouden wel nieuwe dingen in komen, maar ik heb de ds versie nooit gespeeld dus ik weet niet of zij erin voor komt. Maar ik weet zeker dat ik heb koop Reageren
MegaPilot Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Deze screens zien er beter uit dan de vorige. Reageren
.Senne Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Ze zien er inderdaad al beter uit, maar ik vind dit persoonlijk net iets te zwak voor wat de PSP kan. Screens als dit neigen eerder naar wat de iPod en iPhone kan. Reageren
Dakendak Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 (bewerkt) Dit ga ik zeker kopen ! Ik heb de DS versie wel al , maar voor 3D ben ik wel te vinden . Maar , ik heb liever een goede gameplay met slechte graphics dan een slechte gameplay met goede graphics . @Senneken : Weet je dat hierdoor de laad-tijden vermindert worden ? Dus geen vervelende 'Welcome to Vice City' meer . Bewerkt: 5 september 2009 door Dakendak Reageren
.Senne Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 Zo'n laadtijden storen mij niet hoor. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.