dj-dennis666 Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 hoi hoi ik snap niet hoe ik gta sa-mp moet downloaden? weet iemand dat plz wees duidelijk. greetz dennis Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Google is je best vriend klik even lezen en dan moet het wel lukken. Reageren
dj-dennis666 Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 daar snap ik dus helemaal niks van. waar moet ik het downloaden en hoe register ik erop? Reageren
Wanted Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 10 Stappen plan: SA:MP downloaden en installeren: Stap 1: Je gaat naar deze site. Stap 2: Je klikt links in het menu op Downloads. Stap 3: Dan zie je staan: SA-MP 0.2X Update 1 Client Download. Daaronder zie je 3 download site's staan. Deze, deze en deze. Klik op een van deze links. Stap 4: Sla dat bestand op op je Bureaublad. Stap 5: Dubbelklik op dat bestand wat je zojuist gedownload hebt. Stap 6: Als er een beveiligingswaarschuwing komt, klik je op Uitvoeren. Stap 7: Dan klik je op I Agree. Stap 8: Selecteer nu je map waar je GTA: San Andreas in geïnstalleerd hebt, en klik op Install. Stap 9: Hij zal nu SA:MP op je computer installeren. Stap 10: Als hij klaar is moet je op Finish klikken, en dan kan je SA:MP opstarten en spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.