Timos Geplaatst: 9 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2005 Beste mensen! Zoals vele van jullie heb ik ook SanAndreas, ik vind het echt een super tof spel maar ik mis nog 1 ding. Check eerst dit even: Zie jij de mensen? Nou ik amper! En dat is met hun allemaal zo! Me broer had het over een nieuwe driver downloaden [is dit illegaal?] Als dit niet illegaal is waar download ik het dan? Alvast bedankt! Als het illegaal is, beschouw dit bericht dan niet als gelezen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) Het is niet illegaal. Ligt eraan wat voor kaart jij hebt. Als je een ATI kaart heb moet je naar deze site: Volgens mij. Klik Succes! EDIT: Bovenaan staat drivers en software. Bewerkt: 10 juni 2005 door BeatboxGamer Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb hetzelfde probleem, en me drivers geupdate. Nog zie ik geen gasten in het spel. Soms heel even een paar seconden, maar dan verdwijnen ze gelijk weer tot een vaag iets (zie foto van de 1ste post). Heeft iemand een andere oplossing? Want het is nogal beroerd mensen ontwijken, als je ze niet kan zien! Trouwens Timos, je heb toch geen ATI Radeon 9250 he? Zowel, dan ligt het denk ik aan de videokaarten, en moeten we nieuwe kopen <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 ik heb SA vandaag gekocht... ik heb een ATI 9600 en hij loopt toppie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommieguN Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Ik heb hetzelfde probleem, en me drivers geupdate. Nog zie ik geen gasten in het spel. Soms heel even een paar seconden, maar dan verdwijnen ze gelijk weer tot een vaag iets (zie foto van de 1ste post).Heeft iemand een andere oplossing? Want het is nogal beroerd mensen ontwijken, als je ze niet kan zien! Trouwens Timos, je heb toch geen ATI Radeon 9250 he? Zowel, dan ligt het denk ik aan de videokaarten, en moeten we nieuwe kopen <_< Hmmm.... Ik heb een 9200SE, dus ik denk dat het inderdaad aan de videokaart ligt. Een goede vriend van mij heeft een X600 of X800. Bij hem werkt het wel enorm goed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Mischien sa op low instellen? Ik zelf heb sa nog niet dus weet neit of dit wel gaat :unsure: . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Q: Why does the "Heat Haze" effect look weird on my ATI graphics card? A: The Heat Haze effect has been noticed to be corrupt when using ATI 4.x series drivers - this seems cured on 5.x series ATI drivers. Stond in de Readme van GTA SA. Er zijn dus meerdere problemen met die videokaarten, en het verbaast me niets als dat ook de oorzaak is van het 'poppetjes' probleem. Ik wacht de patch rustig af, al verbeterd de patch niets, dan koop ik een nieuwe kaart. Want ik ben (al een tijdje) niet tevreden over de ATI Radeon 9250 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mossel Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik heb precies hetzelfde probleem met een ATI 9000. ik ga nu ff kijken of nieuwe drivers mijn probleem idd oplossen want zo is het niet te spelen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ottuh Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Ik had dit probleem ook, ik heb mijn resolutie in de game wat lager gezet en nu zie ik de poppetjes wel Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denracer Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 dit probleem gaat over als je omega drivers download (ik mag volgens mij geen link posten dus ff op omega driver googlen) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Heeft bij mij niets geholpen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Bij mij wel iets beter, maar ik heb de ATI Radeon 9200 Nog slechter dus? Dan moet ik een nieuwe Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Als ik jullie was zou ik een N vidia kaart kopen...GTA SA word ondersteunt door Nvidia en alle kaarten werken goe met het spel...of het spel speelt goed met de kaarten -What ever- :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jeroen_bauwens20 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 timos, heb jij problemen met de ati radeon 9200? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stino Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Je kan ook op je bureaublad: Rechtermuisknop --> Eigenschappen --> Instellingen --> Hoogst(32bits) Dat laatste met Hoogst(32bits) moet je verlagen naar Gemiddeld(16bits) Dit wordt in ieder geval veel aangeraden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts