Jump to content

Moslims, Islamitisme en Moslimextremisme


Classic

Recommended Posts

Aangezien in het Geert Wilders Topic niet over dit onderwerp gediscuseerd mag worden. Dán maar op deze manier.

Moslims, iedereen kent ze vast wel. Als je aan moslims denkt denk je meteen aan tulbanden, burka's, bommen en granaten.

Nu heb ik het specifiek over Moslims in Nederland.

Ze willen hun eigen moskee's, hun eigen feestdagen, hun eigen politieke partij(en). Kortom alles in Nederland proberen ze aan te passen aan hun gewoonte's. Zoals naakte kunst in een Gemeentehuis. de bilspleet van een stratenmaker is obsceen. En ga zo maar door. En deze ellende lijkt maar niet op te houden!

Op straat wordt tegenwoordig geen Nederlands meer gesproken. je hoort allemaal maar: "Hasjuhmegallema" en anders is het wel een een of ander steenkolen Nederlands waar ook geen touw aan vast te knopen is...

Daarom deze discussie:

- Wanneer houdt dit op!

- Wat is hier goed aan?

- Waarom kan dit in Nederland?

- Wat maken jullie mee met moslims?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 637
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    31

  • Nissan

    26

  • Vegeta

    24

  • Jowx

    23

Top Posters In This Topic

Dude, kap toch eens met je discussietopics. Dit is al je vierde volgensmij, en ook de vorige werden gesloten.

Eendergelijk topic is er al eens geweest, en dat resulteerde in twee moorden en een Burkaverbod in openbare zwembaden. Dus ik denk niet dat een tweede topic om hetzelfde onderwerp veel nieuwe feiten aan het licht zal brengen. Bovendien werkt het niet erg mee aan de sfeer hier, want je krijgt een hevige discussie als je het over zo'n onderwerp gaat hebben.

Pennywise (Ziedend, en nog nooit zo serieus geweest)

Bewerkt: door Pennywise The Clown
Link to comment
Delen op andere websites

Dude, kap toch eens met je discussietopics. Dit is al je vierde volgensmij, en ook de vorige werden gesloten.

Volgens mij ben je geen Moderator, dus kap alsjeblieft met dit soort gedrag.

Eendergelijk topic is er al eens geweest, en dat resulteerde in twee moorden en een Burkaverbod in openbare zwembaden. Dus ik denk niet dat een tweede topic om hetzelfde onderwerp veel nieuwe feiten aan het licht zal brengen. Bovendien werkt het niet erg mee aan de sfeer hier, want je krijgt een hevige discussie als je het over zo'n onderwerp gaat hebben.

Dit forum is juist bedoeld voor hevige discussies, een discussie hoeft niks met de sfeer te maken te hebben. Als mensen gewoon op een normale manier, met goede standpunten en argumenten, discussiëren is er geen enkel probleem. Helaas kunnen sommige dat niet en die moeten provocerende oneliners neerzetten, om die reden lopen wij nu hier om dat aan te pakken. Doe gewoon mee met een discussie of hou je er buiten, laat de rest aan de crew over. ;)

Aangezien de eerdere topics niet hetzelfde zijn als deze en aangezien dit onderwerp actueel is, laat ik het topic gewoon open.

Link to comment
Delen op andere websites

Moslims, iedereen kent ze vast wel. Als je aan moslims denkt denk je meteen aan tulbanden, burka's, bommen en granaten.

Alsjeblieft zeg, niet iedereen denkt zoals jij dat doet. Als je een topic opent is het handig om te beginnen met een neutrale stelling in plaats van woorden in mensen hun mond douwen.

Ze willen hun eigen moskee's, hun eigen feestdagen, hun eigen politieke partij(en). Kortom alles in Nederland proberen ze aan te passen aan hun gewoonte's. Zoals naakte kunst in een Gemeentehuis. de bilspleet van een stratenmaker is obsceen. En ga zo maar door. En deze ellende lijkt maar niet op te houden!

Op straat wordt tegenwoordig geen Nederlands meer gesproken. je hoort allemaal maar: "Hasjuhmegallema" en anders is het wel een een of ander steenkolen Nederlands waar ook geen touw aan vast te knopen is...

Allereerst moet je eens ophouden met het telkens stigmatiseren van bevolkingsgroepen, in dit geval moslims. Telkens zeg je dat 'ze' hun eigen feestdagen willen en dat 'ze' een eigen politieke partij willen. Kap daar nou eens mee, want je weet stiekem net zo goed als mij dat het niet alle moslims zijn die dit doen. Volgens mij moet je eerst wat verder om je heen kijken voordat je als een Hitler op één bevolkingsgroep inhakt. Je bent pas 16 jaar, volgens mij weet je niet eens wat er allemaal speelt in de samenleving. Ik ga niet ontkennen dat er geen criminele moslims zijn die niets bijdragen aan de samenleving. Tuurlijk zijn die er, maar het zijn niet alle moslims. Ik vind het jammer dat je er zo over denkt maar er is echt meer. In mijn klas heb ik een aantal moslims en zelfs een leraar van mij is een moslim. Ja, er zijn moslims die werken voor het geval je het niet wist. Deze mensen praten in ieder geval ABN en zijn geconcentreerd bezig met hun studie. Onderbouw nou eens met feiten en haal er niet telkens Wilders uitspraken bij.

Bewerkt: door Jay;
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, er zijn moslims die werken voor het geval je het niet wist. Deze mensen praten in ieder geval ABN en zijn geconcentreerd bezig met hun studie. Onderbouw nou eens met feiten en haal er niet telkens Wilders uitspraken bij.

Dat zal inderdaad best kloppen, ik heb dit ook helemaal niet beweert dat geen enkele moslim werkt.

Wat wel zo is dat werkende moslims zo weinig voorkomen :7

En als ze werken is dat 9 van de 10 gevallen zwart geld.

+ nog een uitkering, en dit sturen ze dan door naar hun eigen land.

Per slot van rekening zijn ze daarom hier...

Wat je hier leest is mijn mening, geen Wilders uitspraak. als het er wel op lijkt: Dan delen ik en Wilders in dit geval dezelfde mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, omdat je het zo liev vraagt Jowxie.

Ik woon in Venlo, en zelfs Limburg wordt geterroriseerd door Moslims. In Roermond, een stad zo'n twintig kilometer hiervandaan, wordt al 4 jaar gebouwd aan een mega moskee in de binnenstad. Een Marokkaanse bouwstijl moet de historische Roermondse binnenstad dus zogenaamd sieren. Om maar een voorbeeld te geven aan de integratie van dit volk.

Als je het Venlose centrum binnen loopt, kom je langs een Dönershop. Het pleintje heet 'Vleesplein' maar kan net zo goed Dönerplein of Schapenvleesplein heetten. Nooit zit er geen moslim op de bankjes. En nooit hoor je geen taal die je niet kunt verstaan. Het vervelendste is nog wel dat je ze niet aan kunt kijken, want dan gaan ze opeens in een soort Nederlands naar je roepen: 'Wat doe jij kijken!'

>>> Door Mania-92: Je kunt zeggen wat je wilt maar Pak Döner heeft wel heerlijke, goedkope dönner!!!<<<

Inmiddels is dit voor iedereen die dit topic leest een bekend fenomeen. Iedereen heeft ietsdergelijks al eens meegemaakt. Terwijl we ook mogen zeggen dat er wél degelijk moslims zijn die het niet zo ver laten komen. Vooral de Marrokaanse jeugd is een ergenis. En godzijdank wordt daar vanaf heden harder tegenop getreden.

Ik zag laatst bij Wegmisbruikers twee Marrokaanse jongeren in een auto op de vlucht voor de politie. Uiteindelijk wist de bestuurder te ontkomen, en hielde de agenten de bijrijder aan. Deze beweerd dat ze hem niets kunnen maken, en officieel kon dat ook niet. De agenten droegen hem op zijn vriend te bellen, maar die zij alleen 'Wollah Koran, Jullie kunnen mij nix maken. geef maar boete, van tienduizend euro. Een belletje en ze komen jou brengen geld jah. geen probleem, jij kunt mij niets doen, dus rot gewoon op want ik zeg toch nix.'

Sinds het ambulance incident waarbij een aantal Rotterdamse ambulancemedewerkers bedreigd zijn door wederom kleine Marrokaantjes, mag de Politie harder optreden tegen dit Tuig. Mocht het bovenstaande scenario zich nu afspelen, dan zou de bijrijder worden opgepakt vanwege niet meewerken met een politieambtenaar. Mocht iemand een misdrijf plegen, wat voor iets dan ook. Dan wordt diegene opgepakt, en in voorarrest gehouden tot de rechtzaak. Normaal mogen de eikeltjes altijd gewoon weer naar huis tot de rechtzaak waar ze toch niet heen zouden gaan.

Hard aanpakken dat schorriemorrie, want ik zie zo dat ze binnen tien jaar het hele land hebben overgenomen.

Nog één ding, dan stop ik met deze belachelijk lange post. De topicstarter zegt dat op straat je óf een taaltje hoort die niemand verstaat, of steenkolen Nederlands. In Maastricht woont familie van mij, en met oudejaarsavond was ik in Maastricht met mijn Neef, en nog wat andere mensen in een Café in de binnenstad.

Mijn neef en Ik waren rond 6 uur s'avonds eventjes wat vuurwerk aan het uittesten. Komt er een groepje moslimjongeren aan met aan elke hand minimaal 7 Lidltassen. Ze lopen op ons af, en vragen in Maastrichts dialect wat voor vuurwerk wij bij ons hebben. Nou heb ik wel eens aparte ervaringen meegemaakt met Marokkanen, maar dit sloeg echt alles.

Er zijn wel degelijk goede moslims, maar het probleem is... Ze zijn schaars, omdat er zo veel wordt toegestaan in dit land :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog één ding, dan stop ik met deze belachelijk lange post. De topicstarter zegt dat op straat je óf een taaltje hoort die niemand verstaat, of steenkolen Nederlands. In Maastricht woont familie van mij, en met oudejaarsavond was ik in Maastricht met mijn Neef, en nog wat andere mensen in een Café in de binnenstad.

Mijn neef en Ik waren rond 6 uur s'avonds eventjes wat vuurwerk aan het uittesten. Komt er een groepje moslimjongeren aan met aan elke hand minimaal 7 Lidltassen. Ze lopen op ons af, en vragen in Maastrichts dialect wat voor vuurwerk wij bij ons hebben. Nou heb ik wel eens aparte ervaringen meegemaakt met Marokkanen, maar dit sloeg echt alles.

Er zijn wel degelijk goede moslims, maar het probleem is... Ze zijn schaars, omdat er zo veel wordt toegestaan in dit land :ch:

Het is mogelijk dat deze jongens gewoon het stedelijk dialect hebben overgenomen... Dat is alleen maar beter zou ik zeggen, beter dan dat ge`hasjuhmegammela`. Probleem bij dit soort talen is dat ze op straat ongeloofelijk hard praten in een vreemde taal... Alleen als ik ze achter me heb lopen dan voelt het gewoon net alsof ik wordt uitgemaakt voor allerlei dingen.

Ik weet echt niet hoe ik me zo kan voelen, maar het lijkt gewoon zo en ik ben echt niet de enige die dit voelt als er een zooitje moslims achter je loopt.

Wat ik wel grappig vind is Moslims in het NOS Journaal. Je ziet soms mensen uit Afghanistan aan het woord. maar ze zullen NOOIT hetzelfde zeggen. Het lijkt gewoon op nutteloos gebrabbel...

Want zelfs simpele woorden als de het of een, hoor je nooit 2x bij verschillende moslims... Ook wel raar.

Link to comment
Delen op andere websites

Het Opinieforum is ervoor gemaakt om discussies te voeren, mits ze goed onderbouwt worden met duidelijke standpunten en argumenten. Nou is het standpunt geloof ik hier niet het probleem, alleen de argumenten blijven vaak weg. Laat duidelijk zijn dat dit geen plek is om een bevolkingsgroep, ras, geloof of elk ander soort mens/groep af te branden. Natuurlijk mag je jezelf negatief uitlaten over een bepaald onderwerp, we leven immers in een vrij land, maar hou er rekening mee dat we in dit vrije land ook met anderen rekening moeten houden. Het is niet nodig om telkens bevooroordeelde meningen te uiten of die groep te stigmatiseren. Onderbouw je mening met argumenten, anders kunnen er geen discussies plaatsvinden!

Link to comment
Delen op andere websites

Niet alle moslims zijn slecht. Er zijn heus wel goede hoor! Al zie je die niet zo 1 2 3, want de moslims die het meeste in het nieuws komen zijn terroristen. Alle terroristen zijn dan wel moslim, maar niet alle moslims zijn terrorist. Ik vind de moslims die wat fout doen, sturen we zo de grens over, en die normaal doen mogen blijven. Ze mogen best hun eigen gewoontes, zolang wij er maar niet onder lijden. Dan vind ik het best.

Link to comment
Delen op andere websites

Moslims, iedereen kent ze vast wel. Als je aan moslims denkt denk je meteen aan tulbanden, burka's, bommen en granaten.

Hier ga je al de mist in, jouw mening is niet de meningen van iedereen. Als jij bij moslims aan alleen die dingen denkt, zeg dat vrees ik meer over jou dan over moslims. Als je denkt aan extremisten, dan denk je aan dat soort dingen. Er zijn genoeg moslims die net als de rest van de bevolking gewoon een huishouden onderhoudt, alleen komen die nooit in het nieuws. Jij baseert je mening volgens mij grotendeels op kennis dat je uit de media vergaard hebt, maar er is meer dan dat kastje waar elke avond het nieuws op verschijnt. Vergeet niet dat we op het nieuws negen van de tien (9/10) keer de negatieve dingen horen, de positieve onderwerpen vullen de overige plaatsen in (1/10).

Ze willen hun eigen moskeeën, hun eigen feestdagen, hun eigen politieke partij(en). Kortom alles in Nederland proberen ze aan te passen aan hun gewoontes. Zoals naakte kunst in een Gemeentehuis. de bilspleet van een stratenmaker is obsceen. En ga zo maar door. En deze ellende lijkt maar niet op te houden!

Ellende? Ik wordt nou ook niet bepaald opgewonden door de bilspleet van een stratenmaker. Naakte kunst in een Gemeentehuis moet gewoon kunnen, dat ging nergens over idd. Maar om daar een issue van te maken? Nee. Ze proberen niet alles in Nederland aan te passen, ze willen wel aspecten toevoegen. Het is aan de regering om het land te regeren, wij kiezen (indirect) de mensen die dat doen. Elke inwoner van Nederland die meerderjarig is heeft stemrecht, dus we bepalen in deze democratie zelf wat er wel en niet gebeurt. Dan kun je jezelf wel boos uitlaten tegenover de moslims, maar die bepalen de wetgeving niet. Die bepalen niet wel wel en wat niet mag, dat wordt voorlopig nog gedaan door mensen die veelal de Nederlandse afkomst hebben. Werk mee aan een oplossing, anders maak je deel uit van het probleem..

Op straat wordt tegenwoordig geen Nederlands meer gesproken. je hoort allemaal maar: "Hasjuhmegallema" en anders is het wel een een of ander steenkolen Nederlands waar ook geen touw aan vast te knopen is...

Weet je dat ik in alleen al je openingspost meerdere spelfouten tegen ben gekomen? Wat ik hier mee wil zeggen is dat het gedeelte over 'steenkolen Nederlands' in mijn ogen kant noch wal raakt. Misschien dat je het zelf niet door hebt, maar Nederlands is een behoorlijk lastige taal als je het vergelijkt met bijvoorbeeld de Marokkaanse taal. Als ze in hun eigen taal praten is het uit den boze, maar als ze Nederlands praten is het ook niet goed. Vergeet niet dat ze in die taal ook de lidwoorden niet kennen, het is dan verdraaid lastig om die in onze taal én toe te passen én op de juiste manier.

Dan over het praten in de eigen taal, dat is inderdaad vervelend. Maar om er nou zo'n enorm punt van te maken? Als jij in het buitenland verblijft, dan zou je net zo goed Nederlands praten als je iemand uit Nederland tegen komt. Ik weet honderd procent zeker dat je dan niet de taal van het land zou spreken, dus dan doe je eigenlijk hetzelfde.. ;)

Dat zal inderdaad best kloppen, ik heb dit ook helemaal niet beweert dat geen enkele moslim werkt.

Wat wel zo is dat werkende moslims zo weinig voorkomen :7

Waar baseer je dit op? Cijfers van het CBS? Cijfers van Maurice de Hond? Of nergens op? Het is onzin om te zeggen dat er weinig werkende moslims zijn, bij bijna elk bedrijf kun je er wel één of meerdere vinden.

En als ze werken is dat 9 van de 10 gevallen zwart geld.

+ nog een uitkering, en dit sturen ze dan door naar hun eigen land.

Per slot van rekening zijn ze daarom hier...

Ook hierbij wil ik wel eens weten waar je deze informatie op gebaseerd hebt, want ook dit slaat nergens op. Je moest trouwens eens weten hoeveel Nederlanders er zwart bijklussen, omdat ze niet zulke goede vriendjes zijn met De Belastingdienst. Maar daar hoor ik je niks over zeggen. Iedereen die recht heeft op een uitkering krijgt er een in Nederland, dat is iets met sociaal of zo. Dus als die moslim een uitkering krijgt, zal die er wel recht op hebben. Net zoals de Nederlander die hem krijgt als hij er recht voor heeft. Nu komt de kwestie of ze er wel recht op hebben, dat is iets waar ik geen antwoord op kan geven. Sommige zullen de boel inderdaad oplichten, maar dat komt echt niet alleen van die groep. Nederlanders belazeren de boel net zo goed, die lichten ook vaak instellingen op. Daarnaast lijkt het me een zaak voor de regering om ervoor te zorgen dat oplichting steeds moeilijker wordt, als het te makkelijk is, moet je er niet raar van opkijken dat het gebeurd.

Ik woon in Venlo, en zelfs Limburg

Lol.. Die Limburgers toch.. :schater:

...

Om alles maar kort samen te vatten. Er zijn inderdaad vervelende jongeren, maar dat zijn zeker niet alleen de moslims. Ik zie vaak groepen Nederlanders die net zo achterlijk bezig zijn als de groep die jij net beschreef. Goede moslims zijn niet schaars, ze zijn alleen schaars terug te vinden in de media.

Alleen als ik ze achter me heb lopen dan voelt het gewoon net alsof ik wordt uitgemaakt voor allerlei dingen.

Ik weet echt niet hoe ik me zo kan voelen, maar het lijkt gewoon zo en ik ben echt niet de enige die dit voelt als er een zooitje moslims achter je loopt.

Tja.. Misschien een slecht geweten? ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het dus niet normaal als alle moslims over één kam worden gescheerd. Tuurlijk, er zijn slechte moslims, maar je heb ook Nederlanders die niet goed bezig zijn, maar daar hoor je niemand over. Ja, een aantal moslims willen het voor elkaar krijgen om een bepaalde islamitische feestdag een nationale feestdag te maken, maar niet elke moslim wil dat.

Ik ben wel van mening dat moslims die alleen in Nederland komen om rotzooi te trappen en de criminaliteit ingaan, het land uit gezet mogen worden. Het is wel bewezen dat het merendeel van de criminele activiteiten, gepleegd worden door allochtonen, maar dan heb ik het nu niet over alleen moslims. maar aan de andere kant zijn er zat moslims die zich wel goed weten te integreren en gewoon meedoen met de Nederlandse maatschappij.

Bedenk wel dat allochtonen wel vaak onze vieze rotklusjes voor ons opknappen, omdat Nederlanders daar simpelweg te lui voor zijn. Allochtonen hebben daar minder problemen mee, als ze maar werken. Ik vind persoonlijk Marokkanen ook niet echt een leuk volk, maar dan zijn het de jongere Marokkanen die wel vaak dreigend overkomen. Ik zeg er niks tegen en loop gewoon door.

In Rotterdam staat de grootste moskee van Europa (tegenover de Kuip). Persoonlijk vind ik dat weer net iets te ver gaan, want zie je in Marokko, Turkije of een ander Arabisch land ook Christelijke kerken van zo'n omvang? Ik weet wel zeker van niet. Maarja, we moeten ermee leren leven en het went vanzelf :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar euh.. (welkom Jowx) Maar buiten dat weet ik zeker dat dit niet veel goeds voorspelt, als vegeta dit topic ziet zijn er meteen dikke rellen..

Maja, zelf accepteer ik ze gewoon. Als hun zich normaal gedragen, gister was ik bijvoorbeeld op weg naar huis met wat vrienden. Een van ons maakte een opmerking met kanker, hun kwamen daar op af en werden kwaad. Ze trapten tegen mijn fiets, en lokte iedereen uit. Waag het niet dat we met zn vieren waren, en 2 hem peerden. Anders waren we helemaal de lul geweest... En het grappige is, dat ze daarna zelf met kanker begonnen te schelden :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Een van ons maakte een opmerking met kanker, hun kwamen daar op af en werden kwaad. Ze trapten tegen mijn fiets, en lokte iedereen uit.

Dus een van jullie schold hen zonder verdere directe aanleiding uit voor kk-**** ? En dan ben je verbaast dat ze kwaad worden, en vind je dat zij degene zijn die uitlokten?

En waarom zouden moslims in Nederland geen moskees mogen bouwen. Mensen die in Nederland niet gelovig zijn en nooit naar een kerk gaan (en die zijn in de meerderheid), hoor je toch ook niet klagen dat er op prominente plaatsen in alle dorpen en steden van die kerken staan.

Als Nederland alleen moslims had waarvan de voorouders al 500 jaar in Nederland wonen, was het dan ook een probleem geweest, wanneer ze een moskee bouwen?

Over architecturele smaak valt te twisten, maar ik vind moskees vaak mooier en sierlijker dan de kerken van tegenwoordig.

Mijn punt is, dat het in mijn ogen onzin is om een hekel aan moslims te hebben. Zolang het geen extremisten zijn (en die heb je in elk geloof) heb je er volgens mij als buitenstaander weinig last van.

Waar de meeste mensen volgens mij een hekel aan hebben, en dat kan ik me goed voorstellen, zijn mensen die zich weigeren aan te passen aan de Nederlandse samenleving. Dit soort mensen komen bijna altijd naar Nederland om economische redenen en om van ons sociale-systeem te profiteren, maar zijn niet bereid hun eigen steentje bij te dragen. En hoewel dat over het geheel van in Nederland aanwezige buitenlanders nog steeds een kleine groep is, is het wel een groep die heel zichtbaar is op straat en veel in het nieuws is. Ze veroorzaken veel overlast, omdat ze niet bereid zijn de Nederlandse normen en waarden te accepteren.

Ik ben er ook voorstander van om deze overlast-veroorzakers (en dan heb ik het niet alleen over buitenlanders, want er zijn ook genoeg nederlandsers met hetzelfde probleem) hard aan te pakken. En ook als daar veel leden van een bepaalde bevolkingsgroep bijzitten, dan moet je het niet achterwege laten omdat je bang bent dat je discrimineert.

Het zijn individuen die het probleem veroorzaken, en dus moet je ook individuen aanpakken en niet met vingers naar hele bevolkingsgroepen wijzen, die voor het overgrote deel zelf die individuen ook als een probleem ervaren.

Link to comment
Delen op andere websites

Een van ons maakte een opmerking met kanker, hun kwamen daar op af en werden kwaad. Ze trapten tegen mijn fiets, en lokte iedereen uit.

Dus een van jullie schold hen zonder verdere directe aanleiding uit voor kk-**** ? En dan ben je verbaast dat ze kwaad worden, en vind je dat zij degene zijn die uitlokten?

Nee tuurlijk niet direct naar hem, hij vertelde iets en gebruikte het woord kanker. Dat hun daar ineens op reageren had hij ook niet kunnen inzien..

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Een van ons maakte een opmerking met kanker, hun kwamen daar op af en werden kwaad. Ze trapten tegen mijn fiets, en lokte iedereen uit.

Dus een van jullie schold hen zonder verdere directe aanleiding uit voor kk-**** ? En dan ben je verbaast dat ze kwaad worden, en vind je dat zij degene zijn die uitlokten?

Nee tuurlijk niet direct naar hem, hij vertelde iets en gebruikte het woord kanker. Dat hun daar ineens op reageren had hij ook niet kunnen inzien..

Ik had daar ook kwaad om geworden!!!!! :duh:

De jeugd van tegenwoordig.... Kunnen niet gewoon meer praten maar er moeten altijd scheldwoorden bij komen...

Waaronder het K-woord.

Dit wordt zo makkelijk gebruikt zonder eens stil te staan bij hoezwaar dat woord voor iemand kan wegen.

Ik heb in mijn leven al teveel mensen verloren aan deze ziekte en op dit moment zijn twee mensen in mijn familie die ziek zijn....

In mijn vriendenkring zie ik het en aan de kant van mijn schoonouders is het ook.....

Dus het (in sommige ogen simpele k-woord) is voor sommige mensen behoorlijk pijnlijk maar daar wordt niet bij stil gestaan......

Dus nu zijn hun kwaad geworden... MAar als ik er was geweest had ik kwaad geworden!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...