Jump to content

GTA en Xfire


Jarno91

Recommended Posts

Ik heb net geprobeerd om screens te maken met Xfire in GTA IV maar dat lukt niet. Bij andere games zoals Call of Duty werkt Xfire meteen maar alleen in gta niet en bij het opstarten geeft hij ook geen melding dat ik Xfire kan gebruiken. Weet er iemand hoe ik Xfire in GTA kan laten werken?

Link to comment
Delen op andere websites

Staat het spel wel geregistreerd bij je games in Xfire? Ga eens naar Extra -> Opties -> Games en kijk of GTA IV er bijstaat.

Als hij erbij staat, maar dus niet ingame werkt probeer dan eens Xfire te herinstalleren. Ik had dit probleem namelijk ook ooit eens bij Far Cry 2, en na een herinstallatie van Xfire werkte het wel. ;)

Topic verplaatst naar Software, aangezien het eigenlijk niet erg veel met GTA IV te maken heeft...

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar Extra's-> Opties -> Games en ga dan naar Niet Geinstalleerd. Zoek daartussenin GTA IV en zet dan rechts het puntje bij handmatig instellen. Kies dan de map waar GTA IV staat en dan op ok klikken.

Ik heb dit probleem ook gehad met CoD 2, en zo wist ik het te fixen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...