nielzz Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 ik hep vandaag gta san andreas gekocht en geinstalleerd en toen ik hem speelde waren de graphics een beetje slecht, nou goed, ik denk ga effe de resolutie op z'n hoogst zetten maar als ik bij options naar display ga en dan op ADVANCED drukt valt san andreas uit? herkent iemand dit of wat kan ik hieraan doen? alvast bedankt :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jannezz Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) ik heb hetzelfde probleem!!!!! HELP HELP HELP !!!! hoe zet je gta op langzaam ? en wat ik wil is alleen mn resolutie lager zetten , want het spel draait wel, alleen slow, weet iemand anders in welk bestand hij de resolutie instelt ? misschien kan ik daar anders de resolutie veranderen... Bewerkt: 10 juni 2005 door jannezz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Delphinus Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 bas728: nielzz dat uit vallen komt door dat je geen 3Dkaart heb en anders moet je je gta op langzaam zetten Maar dan heb ik weer een vraagje (heb namelijk hetzelfde probleem)... wat bedoel je met 'op langzaam zetten'???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 wat bedoel je met 'op langzaam zetten'???? De graphics zo laag mogelijk [640x480x16 / Low etc.] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Delphinus Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 De graphics zo laag mogelijk [640x480x16 / Low etc.] Maar dat zal moeilijk gaan natuurlijk als je niet in het advanced optie menu kan ...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 De graphics zo laag mogelijk [640x480x16 / Low etc.] Maar dat zal moeilijk gaan natuurlijk als je niet in het advanced optie menu kan ...? Oja, niet aan gedacht. :ph34r: Install SA opnieuw en kijk dan wat er gebeurd. Opnieuw installeren verhelpt een boel problemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jannezz Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 mm ik heb hem al twee keer opnieuw geinstalleerd maar dat hielp nix, wat ik nu heb gedaan is iemand anders het spel op low laten zetten, en die mij het bestand gta_sa.set laten sturen My Documents\GTA San Andreas User Files > gta_sa.set die heb ik gereplaced over mijn versie en nu speel ik low klikke klikke klikke : gta_sa.set Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Delphinus Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Ik zal 'm eens proberen.. alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jannezz Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 ik twijfel of hij nou werkt door het vervangen van die bestanden of door het updaten van mn video drivers ....... hij loopt nog net niet helemaal lekker als er bv teveel autos op elkaar knallen :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.