greyfox_ninja Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Geplaatst: 10 juni 2005 (bewerkt) Hallo mensen ----------------------------------------------------------------------------------------------- (EDIT.... hallo allemaal. ik ben al een tijdje mijn topic niet bekeken, en heb weinig tijd om aan de mod te werken ( ben er nog wel mee bezig hoor ) Nu lees ik net alleen maar commentaar op cjs oranje gezicht op de voorkant. En ik heb er nog zelfs bijgezet dat er verder in het topic meer en betere screens staan. Alleen denk ik dat er veel mensen zijn die alleen de eerste screens bekijken en dan een reactie sturen. Ik kan heel goed tegen kritiek maar dan moet wel alles bekeken zijn en nie alleen maar een deel. Kijk op deze link om te zien hoe de poppetjes er ingame uitzien( mensen de achtergrond is nep ) http://img98.echo.cx/img98/5336/00aj.jpg een film beoordeel je ook nie alleen op de eerste vijf minuten. Dus ik zou zeggen bekijk het hele topic en nie alleen de eerste pagina. Oordeel pas nadat je alles zon beetje gezien hebt want ik heb verder niets aan dat commentaar van iets wat al weer maanden oud is.Ik wil iets moois maken maar dan moet er nie alleen over de eerste 3 plaatjes geoordeeld worden. Ik probeer het spel niet te verbeteren, ik probeer de stijl te veranderen zodat het aanvoelt alsof je een ander spel speelt en omdat het me wel een grappig idee lijkt. speel eens een spel als ultimate spiderman of zelda op de gamecube. dan zie je een beetje hoe het word( qua texturen dan, echt celshaden is helaas niet mogelijk ) Verder ben ik wel blij dat er nog mensen zijn die intresse hebben in de mod. JP) ----------------------------------------------------------------------------- ( VOOR DE MOOIERE SCREENS KIJK FF HET VERDER IN DIT TOPIC ) Ik ben jp, en sommige kennen me van de vicecity celshaded mod. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=2244 Ik heb 2 dagen geprobeerd om de texturen in san andreas te veranderen, nou het lukte voor geen meter. Maar nu is het me toch gelukt om ze te veranderen sommige kan ik nog niet veel aan doen maar de meeste texturen kan ik verandern zo heb ik tot nu toe de maan, de lucht, cjs gezicht lichteffecten en het water al gedaan en er moet nog HEEL ERG VEEL gebeuren wil de mod ooit afkomen. Ik probeer hetzelfde effect als in de vicecity versie te krijgen en aangezien de texturen van san andreas VEEL beter zijn kan ik lekker mijn gang gaan. Genoeg geklets Ik heb hier wat screens. Jammer genoeg lijkt cj's kop erg veel op die van aap kingkong maar hopelijk vergeven jullie me als ik zeg dat het pas mijn allereerste poging was ( testje ) Ik heb hem tenminste ingame gekregen. Het zonnetje schijnt weer net ff wat anders en de laatste Zo dat waren de screens. ik ga eens kijken of ik ook al een auto kan doen. Zeg gerust wat je vind goed of niet goed, wat je hier zag word waarschijnlijk toch overnieuw gedaan. Ik hoop dat jullie het leuk vinden !!! JP Bewerkt: 25 september 2005 door greyfox_ninja Reageren
greyfox_ninja Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Nou ik heb wat texturen gemaakt voor sanfiero. Kan ik die er verdomme nie inzetten. Dus ben ik maar even met cj aan het testen gegaan Hier de oude cj En de nieuwe ( vind hem niet scherp genoeg ) Morgen probeer ik wel weer wat verder want nu ga ik slapen, ben dood op..... JP Reageren
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Nee niet mooi sorry. Om nou iedere keer 'niet mooi' te posten.. :rolleyes: Achja, ik stop niet gelijk mods in San Andreas, strax raakt mn SA weer op de hobbel. Reageren
urk-rulez Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Nee kvin het ook niet mooi..... Maak dan iets leukers/nuttigers.. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Man ik zit net in San Fierro en jullie beginnen gelijk al met mods. Beetje snel voor mij. Reageren
Little Mister Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Ja ik vind dat cartoon mod niet echt mooi, en een beetje nutteloos. En ik vind het ook wel een beetje vroeg nu al met allemaal mods te beginnen. Reageren
bas728 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 mooi ge maakt maar doe je dat nou tog met vic city kon je nog bij skins kommen maar hier niet hoe heb je dat ge daan het is nog niet zo mooi maar het komt er wel ik wardeer je in zet de ander re die zeuren laat ze lekker zeuren waarom doen ze het niet zelf dan dan zien ze dat zij het hellen maal niet kunnen en ze merkken dat het lastig voor jou is Reageren
bas728 Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 mooi ge maakt maar doe je dat nou tog met vic city kon je nog bij skins kommen maar hier niet hoe heb je dat ge daan het is nog niet zo mooi maar het komt er wel ik wardeer je in zet de ander re die zeuren laat ze lekker zeuren waarom doen ze het niet zelf dan dan zien ze dat zij het hellen maal niet kunnen en ze merkken dat het lastig voor jou is Reageren
Goofy Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 @bas728 Dat maakt hij niet zoals dat bij VC gaat maar met speciale mod programma's daar kan je zelfs de auto's veranderen en de gebouwen. Reageren
Timotees Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 mooi ge maakt maar doe je dat nou tog met vic city kon je nog bij skins kommen maar hier niet hoe heb je dat ge daan het is nog niet zo mooi maar het komt er wel ik wardeer je in zet de ander re die zeuren laat ze lekker zeuren waarom doen ze het niet zelf dan dan zien ze dat zij het hellen maal niet kunnen en ze merkken dat het lastig voor jou is 1 keer klikken is genoeg, wacht gewoon ff nadat je op ok drukt... Reageren
Synchro Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Niet echt mooi, Sorry. ook Leuk Geprobeerd Bewerkt: 11 juni 2005 door GoKu Reageren
Ewoud Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 Ik vindt het er leuk uitzien. Maar persoonlijk zou ik hem niet als mod gebruiken. Reageren
McDude Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Geplaatst: 11 juni 2005 ik vind hem er wel lijp uitzien (waarom allemaal zo negatief ??? :huh: )alleen nog even CJ verbeteren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.