Jump to content

IOBIT Software™


BigM

Recommended Posts

Wat belangrijk is om te weten voor de admins/Moderators hier is dat dit geen reclame is maar pure aanrading voor een goed programma. Ik werk niet voor het bedrijf maar aangezien dit gewoon FREEWARE is mag je dit soort topics gewoon opelijk plaatsen. Het is een gratis te downloaden programma. Waar uiteraard torrents voor zijn. Mensen die problemen beleven door het illegaal proberen te downloaden van de volledige functie zal niet geholpen worden in dit topic. Er zal hier geen reclame staan alleen link naar een freeware site waar het bestand geupload is.

Beste.

Ik lees heel vaak mensen een topic starten waarvan ik dacht, Wat is het nut hiervan. Omdat dat probleem dan makkelijk verholpen kan worden.

Daarom wil ik jullie een programma aanraden waarin je gerarandeerd betere performance van je pc zal behalen. Zeker wanneer deze al wat lang mee gaat.

IOBIT heeft verschillende programma's. Maar de twee die ik aan het licht ga brengen zijn:

  • ADVANCED System care

  • IOBIT Security 360

1) ADVANCED SYSTEM CARE:

Functies :

  • Spyware, scan en verwijder spyware over je gehele pc.
  • Register opschonen voor betere prestaties van je computer.
  • Al uw activiteiten op internet wissen, en de historie.
  • Het verwijderen van alle JUNK bestanden
  • Optimaliseer en repareer de configuratie van het systeem
  • Voorkom dat spyware word geinstalleert
  • Hard schijf defragmentatie voor optimale prestaties
  • Zoekt en verwijder maleware

Dingen die dit programma meelevert bij download:

  1. Internet speed booster
  2. Slimme ram
  3. Smartdefrag
  4. Optie voor snelle systeem back-up
  5. Clone finder
  6. Schijf analyse
  7. Optie herstel punten.

Hoe werkt het : Simpeler als dit kan het niet. Zodra je de instalatie heb ingesteld kan je een voorkeur voor skin instellen afhangend van je smaak. Ook maakt het programma meteen een backup mocht het programma dingen doen waar je later spijt van krijgt ( wat echt vreemd zal zijn tenzij je zelf met het programma loopt te expirimenteren). Als je hier klaar mee bent opent het programma zich. In het home tablet zie je een grote START knop. Niet te missen. Druk op de knop boven start genaamd : WINDOWS. Druk dan start. Dan begint het schoonmaken van je pc. Omdat hierdoor mogelijk bepaalde configuraties verloren gaan voor betere prestatie moet je nu naar de volgende stap. Die stap is : De knop rechts van start diagnose. Druk dan op alweer START je IOBIT zal meteen de beste configuratie maken.

  1. Getest : Ja
  2. Resultaat : Uitmuntend. Ik merkte het op mijn pc nouwelijks want die is nog vrij goed maar de verouderde pc van me pa was compleet herleeft en uitmuntend sneller
  3. Cijfer : 9.0/10

IOBIT SECURITY

Nu het volgende. Zodra je advanced download. Zal deze vragen ook iobit security 360 te downloaden. een uitmuntend programma al zeg ik het zelf. Met de knop ''Snelle controlle over gezondheid van pc'' ''check nu'' Kan je direct zien of je pc een scan nodig heeft voor trojan horses of spyware, Mallware, noem het maar op, Normale virussen uiteraard ook. Het programma zorgt er ook gelijk voor dat bekende mallware niet in je pc kan komen, en dat onbekende mogelijk gevaarlijke bestanden niet zonder toestemming je pc kunnen betreden. Mocht je toch een fout hebben gemaakt en in de ban van een virus zijn dan geen stress. Met de tab SCAN kun je naar alle aanpassingen alles, Een paar, Of misschien maar één enkel bestand laten scannen.

  1. Getest: Ja
  2. Resultaat: Programma lijkt niet veel te doen omdat je het nooit echt merkt omdat er gewoon geen problemen meer binnen komen. Weet jij van je pc dat je virussen heb dan zal je het hiermee snel en gemakkelijk oplossen
  3. Cijfer: 8.0/10

Mochten jullie problemen ervaren met een legaal aangeschafte versie. Of de freeware functie zijn jullie vrij hier te vragen hoe dat zit, uiteraard. Heb je problemen door torrent download of megaupload crack versies, Dan zoek je het zelf maar uit.

Download locatie van ADVANCED SYSTEM CARE :

AdvancedSystemCare_wm.jpg

Bewerkt: door BigM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...