Ixecube Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 (bewerkt) Hallo, Ik heb besloten dat ik minder tijd ga besteden aan mijn eigen sa-mp server. Nu ik dus meer tijd over heb heb ik meer tijd om mensen te helpen en maps te maken. Dus als jullie San Andreas custom maps nodig hebben? Vraag het hier. Ik vorm ze om tot pawno bestanden en de vehicles vorm ik ook om tot pawno bestanden dus het enige wat jij hoeft te doen is ze in je gamemode te zetten Groeten, Jasper Bewerkt: 10 oktober 2009 door Ixecube Reageren
Remi-X Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 (bewerkt) Dude, ga je tijd serieus besteden Kijk dit programma eens, en deze website, bespaart jouw werk, en op den duur bespaart het zelfs werk voor andere mensen. @ Hieronder: Dan nog... Bewerkt: 10 oktober 2009 door Remi-X Reageren
Basssss Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik denk dat ie de mappen ook maakt. Zoja, kan ik een tropisch en bergachtig eilandje krijgen? (Eventueel een paar grotjes) Liefst in de baai bij LS. Reageren
Ixecube Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik denk dat ie de mappen ook maakt. Zoja, kan ik een tropisch en bergachtig eilandje krijgen? (Eventueel een paar grotjes) Liefst in de baai bij LS. Ik ga ermee aan de slag Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Kan ik een map krijgen waar elke hoofdweg van SA een tunnel is? Dus alleen de snelwegen. Reageren
Ixecube Geplaatst: 11 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Je bedoeld elke snelweg van San Andreas een tunnel is? Reageren
Incognation Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Kan jij een map maken van een eiland met politiebureau, brandweerkazerne en ziekenhuis en misschien wat huizen? Reageren
Ixecube Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 SuperID waar moet dit eiland precies zijn? Of maakt dat niet zoveel uit? Reageren
Incognation Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Het maakt niet erg uit maar niet te ver van het gewone land. Reageren
Ixecube Geplaatst: 15 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Als ik na school wat tijd heb zal ik er mee aan de slag Reageren
Basssss Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Hoe staat het ervoor met m'n eilandje? Reageren
Ixecube Geplaatst: 17 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Ben er druk mee bezig zal nog wel even een tijdje duren! Reageren
Basssss Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Oke, ik wacht met smart. Reageren
TheLordOfPee Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Nou , ik denk dat als hij met 5 projecten tegelijk gaat bezig zijn , dat dit wel en tijdje gaat duren . ( Basssss , ik mag wel komen profitere van jouw eiland zeker ?) Reageren
Basssss Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Nou , ik denk dat als hij met 5 projecten tegelijk gaat bezig zijn , dat dit wel en tijdje gaat duren . ( Basssss , ik mag wel komen profitere van jouw eiland zeker ?) Dat zien we wel als het eindresultaat er is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.