Jump to content

Handleiding Eigen Radio!

dropje1989

Recommended Posts

Omdat er nog al veel vragen zijn over hoe je eigen mp3's op je radio krijgt in San Andreas. Hier maar even een handleiding.

Stap1:

Je kopieert je mp3's die je in je radio wil hebben.

Stap2:

Ja gaat naar de map: C:\Documents and Settings\**account**\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files en klikt met je rechter muisknop op de map User Tracks dan doe je eigenschappen en zet je de optie Alleen Lezen uit.

Screen:

eigenradio5uv.png

Stap3:

Je kopieert al je mp3 en/of wma bestanden die je in je radio wilt hebben hebben en plakt ze in de map: C:\Documents and Settings\**account**\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\User Tracks

Stap4:

Start San Andreas ga naar options, dan naar sound options, dan naar user track options daar klik je op "scan for user tracks" en zet je "Auto scan for user tracks" op on, dan gaat hij zoeken naar je mp3's (kan bij sommigen lang duren).

Stap5:

Start de game als het goed doet hij nou bij iedereen WEL

EXTRA: Met **account** bedoel ik de naam van je windows account.

Bewerkt: door dropje1989
Delen op andere websites

• Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• dropje1989

8

• Arjen

4

• samaarst

3

• Jacc0s

3

Ik heb alleen lezen gewoon aanstaan en ik hoor mijn mp3tjes toch...

Inderdaad.. :huh: Ik heb gewoon WAV-files in mn User Tracks staan en hij doet het gewoon.

Ja klopt, heb hem nu al geupdated!

Delen op andere websites

Erg vreemd ik heb psies gedaan zoals je zei maar ik hoor

een of ander vrouwtje lullen en reclames op de zender waar je mp 3`s zou moeten kunnen horen. :huh:

Same here :( Wat te doen Martijn ? ;)

Delen op andere websites

Ik ben dan martijn misschien niet, maar volgens mij is dit de oplossing

In GTA San Andreas ga naar options, dan naar sound options, dan naar user track options... daar klik je op "scan for user tracks" en zet je "Auto scan for user tracks" op on, het vrouwtje praat nog effe af, en dan krijg je je eigen muziek...

Bewerkt: door asperitas
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...