Jump to content
Joriz

Eerste multiplayer Ballad of Gay Tony Screenshots online!


Zojuist hebben we van Rockstar Games de eerste screenshots van multiplayer in The Ballad of Gay Tony ontvangen. De uitbreiding van GTA4 heeft de volgende multiplayer modes: Deathmatch, Team Deathmatch, Freemode, Race en GTA Race. De 10 nieuwe afbeeldingen van de multiplayer modes zijn te bekijken in onze galerij.

The Ballad Of Gay Tony is te verkrijgen via Xbox Live voor € 19,90 of 1600 MS points. Maar de game is ook samen met de eerder uitgebrachte ‘The Lost And Damned’ in de winkel te koop voor €44,99, onder de naam ‘Episodes Of Liberty City’. Je hebt daarvoor geen Xbox Live nodig, geen hard drive, geen internet connection en zelfs geen GTAIV. Beide zijn verkrijgbaar vanaf 29 oktober.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er wel leuk uit en met die gevecht's heli kunnen we natuurlijk veel meer actie verwachten. ^_^

heb ook al zin om met z'n 6en met tanks door de stad te rijden. :dans:

Bewerkt: door F1Master007

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mijn god die sticky bombs gaan fun leveren! En dan wat te denken van die parachutes.

Ik ben nu net zo excited als met een nieuwe game, wat de mogelijheden die we nu met multiplayer krijgen zijn zo dope.

Can't discribe it with words!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Denk dat dit ook gelijk bijna bewijs levert dat er behalve NOS/nitro ook andere cartuning aanwezig is: Die gele en rode auto die je steeds ziet, zijn toch wel erg dik verlaagd, véél dikker dan de manier zoals de gang cars uit IV getuned zijn... En die gele lijkt qua ophanging ook niet echt normaal: de achterwielen liggen helemaal in de wielkas en de banden zijn opgerekt.. Vet voor Xbox bezitters :D

Overigens vind ik die gele niet echt mooi gemaakt.. Die lijn die je op de deur zit lijkt ineens te stoppen bij het spatbord, op de eerste screen.. Als je die tweede screen bekijkt, loopt die lijn ineens vanaf de deur super schuin naar beneden, loopt niet mooi door vind ik...

BTW: Had die zwarte sportwagen van de eerste screen niet bij de eerdere screens een iets andere voorbumper? Met iets in die grille ofzo?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik vind die gele juist mooi! Lijkt de body van de nieuwe Mercedes E-klasse met de koplampen van een Mercedes CL-klasse erop geplakt! Die zwarte heeft weer wat weg van een Maserati Quattroporte, zie alleen niet of die twee of vier deuren heeft.. Heb hem nog niet eerder gezien, maar moet ook toegeven dat ik ook niet het hele screen arcief van BOGT heb doorgespit :D

Lijkt me verder een prachtig spel! Hoop ook datie naar PC komt, maar geef het eerlijk gezegt een kleine kans :N Zo veel meer actie, en zo'n breed scala aan nieuwe auto's! Zelf Rolls Royces :eten:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...