Majinaii Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 Deze missie komt ik niet uit... Big smoke zit bij mij achterop en hij schiet er 2 mannetjes af....dan aan het einde....rij ik gewoon naast de trein...en tog zegt Big smoke dat het enige was dat ik em moest achtervolgen...terwyl ik er bij zat...dat was zeg maar waar je niet verder kunt naar de andere stad...en tog gaat die trein daar heen...mijn vraag is of ik wat verkeerd doe...want hij geeft steeds mission failed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 (bewerkt) Big Smoke moet alle mannetjes van de trein afschieten.. Edit - Je kan het beste aan de rechterkant van de trein rijden. Op een gegeven moment komt er in de tegengestelde richting ook een trein aan. Dan moet je even naar rechts duiken en weer terug. Nog even later komt er nog een trein op je af, maar Big Smoke zegt daarvoor dat je rechts de weg op moet gaan [ongeveer na de tunnel], dan ben je op even hoogte met de poppetjes die op de trein staan en schiet hij ze er makkelijker af. Bewerkt: 11 juni 2005 door MClaw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majinaii Geplaatst: 11 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 dankje het is gelukt...! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 11 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juni 2005 ik wachten hem op met een dikke ak-47 en knalde ze zelf allemaal dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 ik viel per ongeluk OP de trein en big smoke bleef agter ik sgoot ze dood en ging toen big smoke halen. je kan er op springen als je die hoge weg regts moet nemen en dan over die kleine brug en dan als de trein onder je is erop springen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JaSzA Geplaatst: 12 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2005 Vond het ook een kut missie, maar uiteindelijk toch behaald na 3x ofzo. Ik heb altijd moeite met missies dat ik iemand moet vervoeren, eigen schietmissies haal ik meestal in 1x. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter99 Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 gewoon met een machine geweer vol uit in de koppen van die mannetjes schieten ? kan toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
asperitas Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 je rijdt er gewoon naast, maar niet op de rails, rechts naast de rails van de tegemoetkomende treinen, vanaf daar kan smoke ze raken, anders niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 kan toch Nee, dat kan niet. Als je een beetje achter die mannetjes rijdt, een beetje schuinachter, raakt Big Smoke ze het makkelijkst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 (bewerkt) Ik kom steeds niet verder dan 2 mannetjes die laatste blijft echt altijd achter, ik ga nog is proberen nu heb alle tips die hier staan al gebruikt maar t wil maar nie lukken, echt een irritante missie, nou moet ik weer dat hele stuk terugrijden.. <_< Edit: Net 3 minuten na dit bericht schiet ik ze er allemaal af en ben ik al klaar net na de tunnel.. Bewerkt: 13 juni 2005 door Yohan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
t0mmyb0y Geplaatst: 13 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2005 Ik probeerde deze missie 10 tot 20 keer (ik werd er chagreinig van ) kijk ik 1 keer op het forum en ja hoor ik ging helemaal zo ver mogelijk naar rechts rijden en schuin achter de trein geen een paadje op ook niet als de 2 treinen komen gewoon naast het spoor NIET EROP! en ik schiet er 2 dood nog 1 over(er gaat er 1 dood door de auto) ik ernaast rijden val ik van de berg af (ik zat niet op te letten :S) denk ik SHIT zie ik staan rij Big Smoke naar huis ik helemaal happy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.