Jump to content

Welke browser gebruik jij?

1. 1. Welke browser gebruik jij?

• Internet Explorer
      5
    • Firefox
      6
    • Mozilla
      0
    • Opera
      0
    • Netscape
      1
    • Geen idee...
      0
    • Wat is een browser?
      0
    • Andere, namelijk...
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik gebruik Netscape, zit zowat geen verschil in met Mozilla en Firefox! (van hetzelfde bedrijf)

Geplaatst:

Mozilla en Firefox is toch samen 1 browser. :unsure:

Ik gebruik die namelijk en Internet Explorer.

Geplaatst:

Mozilla is van netscape en firefox is van mozilla. simpel van die eikels toch?

Geplaatst: (bewerkt)

Waar heb je het over, Mozilla Firefox is 1 browser en Netscape is heel ander verhaal.

Ik gebruik voor het surfen Mozilla Firefox, voor het FTP werk gebruik ik Internet Explorer en voor het testen van mijn site gebruik ik ze samen.

Edit:

Als ik op de site van Mozilla kom dan zie ik onder aan dit staan:

Copyright © 1998–2005 The Mozilla Organization

en op de site van Netscape zie ik dit:

©2005 Netscape

Als het 1 bedrijf was dan zou op bijde sites dezelfde hebben gestaan, of in elk geval dat ze onderdeel van 1 bedrijf waren.

Bewerkt: door X-TX14-2
Geplaatst:

Als je bij het opstarten van Mozilla En firefox kijkt, zie je ergens Gecko staan. DAT is het zelfde bedrijf als netscape. (en Firefox word alleen maar zo genoemd omdat het van de zelfde makers is)

Geplaatst: (bewerkt)

Wat voor fucking Firefox heb jij? Je ziet nergens Gecko staan. Als je het aan doet is het 'boem' en je ziet de browser. Als je Netscape aan doet zie je Wel zo'n ding (elke keer als je pc opstart, dat is de rede waarom ik die browser niet gebruik.)

Ik heb effen met Google gezocht en ik heb alleen dit kunnen vinden:

Link

Dit is het verhaal waar jij het over hebt:

IBM

The mozilla.org community gives IBM a way to incorporate its customers’ requirements directly into the source code of Mozilla, Gecko, and Mozilla-based browsers such as Netscape’s. IBM will be contributing to the community in specific areas that concern its enterprise and e-business global customers. These areas will include internationalization support, accessibility, enterprise support and other areas to meet the needs of its customers.

Bewerkt: door X-TX14-2
Geplaatst:

Ik gebruik IE, en laten we effe ruzie maken of het nou Firefox of Mozilla Firefox of Netscape is ofzo :wacko: Houd het effe gezellig hier :)

Geplaatst:

. . .whatever, de vorige firefox en mozilla die ik had was van gecko snap je?

trouwens, dat scherm van netscape kan je volgens mij gewoon ergens uitschakelen!

BTW

wie zei dat netscape geen pop-ups blokkeert? hij heeft ook een automatisch zoekmachine,cookie en geschiedenis deleter ingebouwd, een account manager voor het inloggen op sites en zo, (dat doet hij dat met 1 druk op de knop), tabbladen, en een gave lay-out!

trouwens timos, je hebt gelijk maar het is gewoon leuk om te discuseren over browsers!

Geplaatst:

dit is al het derde topic van browsers...

het andere staat in het onz1n forum

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...