Joriz Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 (bewerkt) Ok ik begin nu langzaam onderdelen binnen te krijgen. Me kast had ik 2 dagen geleden al los besteld. Toen ik onder de douche stond waren ze zo vriendelijk om hem rembours te bezorgen. Naja hier is de doos dan: Hier effe een shot (bewogen) van de voorkant, hij glimt! De kast is nog aardig leeg: Andere onderdelen komen dus nog wat later. Maar ik heb nu iedergeval een kast. Hier nog effe de specs weer voor de duidelijkheid: Kast: AOpen H600B (zwart 350 Watt) met window Processor: AMD Athlon 64 3400+ (2.2 GHz / Socket 754) CPU-Koeler: Zalman CNPS-7000Cu CPU-koeler Moederbord: MSI K8N Neo-Platinum (NVIDIA nForce3 250Gb ) Geheugen: 3251 Dane-Elec Memory PC3200, 400 MHz, Kit of 2, 2,5, 1024MB Videokaart: Club3D All-in-Wonder Radeon 9800 Pro 128 MB RAM Hardeschijf: 2 X S-ATA Maxtor DiamondMax Plus 9 (200,0 GB) (RAID0) Floppydrive: Samsung 1,44 MB floppydrive (Zilver) DVD ROM: : LiteOn LTD166 OEM, Zwart DVD Brander: 4279 Lite-On 8X DVD Dual Layer Retail, Zwart (black) Geluidskaart: Creative SoundBlaster Audigy 2 Player Speakers: Creative SoundBlaster Inspire T5400 Muis: Logitech MX700 optical (zit bij Logitech Cordless Desktop MX) Toetsenbord: Logitech Cordless Desktop MX Monitor: BenQ FP-767-12 17 inch 12 ms. TFT-scherm Dode pixel garantie Eindresultaat Helaas heb ik nooit meer foto's gemaakt van wat het is geworden. Toch laat ik even zien hoe het er 3 kwart jaar later uit ziet: Bewerkt: 17 april 2005 door Joriz Reageren
Marius Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Zo'n kast heb ik ook alleen dan effe iets kleiner en wat voor onderdelen komen er nou precies bij. Reageren
Melchior Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Chille specs! Als ik me niet vergis heeft hij blauwe neon verlichting van binnen? Die van mij heeft dat in het groen. Reageren
Joriz Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Als ik me niet vergis heeft hij blauwe neon verlichting van binnen? Dat soort speelgoed moet je er altijd los bij bestellen. Dat moet ik dus nog doen. Reageren
Melchior Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Wat is je huidige/vorige computer Joriz? Reageren
Joriz Geplaatst: 24 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 (bewerkt) Wat is je huidige/vorige computer Joriz? OFF-TOPIC: Wil je dat echt weten? DELL Dimension XPS R400 Intel Pentium 2 Processor 400 Mhz 192 MB RAM (64 MB Kingston + 128 MB Dane-Elec) ATI Radeon 7200 64 MB RAM Liteon DVD-ROM speler 16X Aopen CD-RW brander 48X NEC floppy drive Iomega ZIP driver 100 MB On-board sound Harman/kardon speakers netwerkkaart Sony Triniton 17" CRT Dat was het denk zo'n beetje On-topic Ik houd het liever wat moderner Voordat je het gaat vragen: Ja GTA3 werkt er op, Ja GTA Vice City werkt erop. Bewerkt: 24 juni 2004 door Joriz Reageren
Melchior Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 (bewerkt) Mmm, ik had 2 jaar geleden ook zo'n computer. Een Dell Dimension 500 was het. 500 Mhz kloksnelheid. Windows 98 512 Mb SD Ram geheugen En een TNT kaart 32 Mb ram (op het laatst na upgraden) Eerst had ie 64 Mb SD ram geheugen (toen 192, echt een verbetering, en toen 512, je merkte bijna geen verschil met 192 ). En er zat in het begin (1999) een grafische kaart in van 16( ) Mb! Maar in ieder geval goed genoeg voor die tijd om alle goede games te spelen Daarna heb ik nog een veel snellere Acer laptop gehad, en heb nu een echte Powerhouse. Ja de techniek gaat razendsnel. Liep GTA 3 trouwens goed op jouw Dell, bij mij voor geen meter. Te traag... Bewerkt: 24 juni 2004 door Melchior Reageren
Arjen Geplaatst: 24 juni 2004 Rapport Geplaatst: 24 juni 2004 Mooie kast Joriz. Ik ben bezig om de mijne te spuiten. Goud met Zwart. En dan oranje neon erin. Maar de inhoud is niet beter als de jouwe. <_< - Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 (bewerkt) haha dat is een goeie ik koop altijd een kant en klare pc...maar zet jij de zelf in elkaar??? Bewerkt: 29 juni 2004 door Rambo Reageren
Arjen Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Geplaatst: 29 juni 2004 haha dat is een goeie ik koop altijd een kant en klare pc...maar zet jij de zelf in elkaar??? Tegen wie heb je het precies? Ik zet het wel zelf in elkaar. :rolleyes: Is niet zo heel moeilijk. Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 haha dat is een goeie ik koop altijd een kant en klare pc...maar zet jij de zelf in elkaar??? Tegen wie heb je het precies? Ik zet het wel zelf in elkaar. :rolleyes: Is niet zo heel moeilijk. jah eigenlijk heb je daar ook weer gelijk in...de kaartjes hoef je er maar in te klikken....misschien als ik er wat meer verstand van heb dan probeer ik het ook eens Reageren
W1ckeD Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Geplaatst: 3 juli 2004 Ik wil niet brutaal zijn he joriz maar hoe veel heeft zo een systeem bij elkaar nou gekost! ik ben ook bezig om een nieuwe te gaan bouwen Aleen waar haal jij je spullen en zijn ze niet al te duur en toch goed!? Reageren
Mr.eminem Geplaatst: 10 juli 2004 Rapport Geplaatst: 10 juli 2004 ZOoooo joriz! Jij zit voorlopig goed met je systeempie!!!!! Moet trouwens wel een aardige duit gekost hebben met 2 serial ata schijven en een radeon 9800 pro! Reageren
Chi Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 Zeker mooie specs! Ik moet binnenkort ook weer aan de bak, maar eerst maar nieuw geheugen kopen, want de reparateur van m'n pc heeft m'n 2x 256 MB DDR kaarten gestolen en er een 128 MB DDR kaart voor in de plaats gestopt.. (en nee, m'n geheugenkaarten waren niet kapot) Maar zeker goede PC, Joriz Reageren
Joriz Geplaatst: 7 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 Zoiets pik je toch niet van een reparateur! Je laat toch ook niemand aan je PC zitten!!! Ga ook alleen naar computer winkels die je vertrouwt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.