Jump to content

de omgeving


shaba

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bigG

    5

  • Jowx

    3

  • Darth Vader

    3

  • Pitbull

    2

of gewoon in plaats van de schurk te zijn nu bij de MP horen ofzo dat je op een rand van een helicopter zit etc etc in de boeien slaan gevangenis bewaken

of is dat nou een zeer slecht id van mij :D

Link to comment
Delen op andere websites

de bergen lijken miij wel leuk net zoals een omgeving van de Rocky mountains in Colerado Aspen echt heel leuk lijkt dat mij kun je ook gaan free fallen enzo ik zou dat heel tof vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Ja tropisch gebied lijkt mij onwijs gaaf, en dat je dan bv met een kano naar een eiland moet varen en daar hele andere stammen onmoet. :lol:

Beetje mooi landschap, strand moet ook meer uitgebreid worden.

Stad moet met grotere gebouwen en dan meer van die achterwijkjes.

Mooie grote bergen in de verte zou ik ook wel willen hebben met op de topjes sneeuw, en dan verschillende dorpjes daar in het midden waar je ook wel eens een missie voor zou moeten/kunnen gaan doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja tropisch gebied lijkt mij onwijs gaaf, en dat je dan bv met een kano naar een eiland moet varen en daar hele andere stammen onmoet. :lol:

big smoke in een hawai rokje :puh:

ontopic: een canyon!!! niet zoeen als in sa maar gwoon een hele lange lijn met dichte bergen (dus dat het een berg en dat je egt naar het andere eind moer rijden om eruit te komen) die lekr verlaten is zodat je er met de moter doorheen kan schuren

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...