Jump to content

de missie ''bombs away''

456923

Recommended Posts

wie wil mij helpen mij lukt die missie niet van'' bombs away'' :unsure: ik kan al die cubans en 2 boten laten expoderen/doodmaken maar dan gaan er twee boten van door en dan moet je heel lang op het water blijven maar dat lukt me even ik kan er dan maar een vernietigen maar die andere lukt niet. wie kan mij helpen?????? :(

Delen op andere websites

Ikke, je moet als eerste het vliegtuigje goed onder contrôle hebben, dat kan je oefenen op het dak van de Mall in Vice Point d.m.v. de race. Als je dat éénmaal kunt is het niet zo moeilijk meer. Je moet met het vliegtuigje naar het gebied toevliegen en daar de eerste bom op de grootste boot gooien, met een beetje geluk is die boot eraan, en daarbij ook de twee andere boten, of één andere. zo niet, ga er dan achteraan, ze zullen wél op je schieten, maar daar moet je je niks van aantrekken, het lukt ze toch niet. Heb je de laatste boot ook gebombardeerd (bombarderen gaat het beste via een diepe duikvlucht en op het laatste moment optrekken), moet je achter de auto aangaan, aangezien je 3 vliegtuigen hebt kun je (als je heel ver weg bent van de auto) het beste je vliegtuig in het water laten vliegen zodat je in de volgende gaat. Daarmee moet je de auto achtervolgen, doe dat voorzichtig, je kunt het beste hem ook via een duikvlucht neerhalen, doe lekker ruig met je bommen, je hebt er tóch genoeg. Als alle cubanen dood zijn, heb je de missie gehaald.

Delen op andere websites

Ten eerste is het balngrijk (zoals Baffie al zei) dat je je vliegtuigje onder controle hebt.

Maar hoe heb ik die missie gedaan?

Ik heb eerst die 2 mensen aan de kant gedood (dit heb ik gedaan door te zorgen dat de 2 tekentje (die van het vliegtuigje en een persoon overeenkomen, is te zien op de map) dan drop ik een bom)

Nu over die boten, ik dook (achter het bootje) richting water en trok voordat ik het water raaktje weer op, zodat ik over het bootje vloog.

Vloog ik erover dan dropte ik een bom, en met een beetje geluk heb je hem dan.

Deze raden zijn bij alle mensen/boten te gebruiken (in de missie "Bombs away")

Bewerkt: door misterdj
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...