Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 (bewerkt) begin allemaal maar te zoeken waar deze plaats is: ik wil de exacte positie en als je er nog eens een screenie bij doet ben ik helemaal tevreden Hier heb je hem! :lol: Niet meer op de rothost Bewerkt: 26 juni 2004 door Joriz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 25 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 Nou, ik denk dat het plaatje weg is want er staat iets anders! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 25 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2004 is het nu in orde voor iedereen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 (bewerkt) Ik denk dat je die screenshot hier gemaakt hebt: http://aloofhosting.com/error/ad.jpe Hij doet het best wel nog steeds niet Bewerkt: 26 juni 2004 door Lantyz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 26 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 tis een rothost,maar nu heb ik een simpele link geplaatst... ik ben benieuwd wie het zal vinden... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 In het winkelcentrum! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 26 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 (bewerkt) puuuuuuut -=probeer nog een keer=- ps:thx joriz voor het plaatsen Bewerkt: 26 juni 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 In downtown waar je die molotov kan vinden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 26 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 (bewerkt) lol,nog niet eens in de buurt... maar ik zal eerlijk zijn,het is een plek waar je normaal niet kan komen,MAAR je kunt ze wel zien Bewerkt: 26 juni 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 Het is achter een gebouw, in vice point! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 26 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 (bewerkt) screenshot aub ps:nog een raadsel hieronder!!!! Bewerkt: 26 juni 2004 door ironfist99 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 In het ecobar international aiport, laat zo wel screenshots zien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 26 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2004 (bewerkt) begin allemaal maar te zoeken waar deze plaats is:ik wil de exacte positie en als je er nog eens een screenie bij doet ben ik helemaal tevreden Hier heb je hem! :lol: Niet meer op de rothost Bij een zwembad, ergens tussen washinton beachen ocean beach, die stoeltjes staan dan achter glas, waar nog een grappige tekst staat bij 1 van de duikplanken: Dont pee in the water? Bewerkt: 26 juni 2004 door MightyDuck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 27 juni 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2004 correct!!!maken nu jullie een raadsel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 29 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2004 (bewerkt) Het is don't pee in our pool of zo Bewerkt: 29 juni 2004 door robienske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.