*MARCO* Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Ik vind dat als je in het water rijd met de auto dat je dan kunt ontsnappen de beste verbetering. En jullie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Ik vind dat als je in het water rijd met de auto dat je dan kunt ontsnappen de beste verbetering. En jullie? ik parachut springen en dat je eindelijk kan zwemmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 idd en je kunt superhoog vliege en zover in de zee als je wilt vroeger in vc kwam je tege een invisble wall terecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Ik vind dat als je in het water rijd met de auto dat je dan kunt ontsnappen de beste verbetering. En jullie? ik parachut springen en dat je eindelijk kan zwemmen Ja,parachute springen is ook wel een goede verbetering. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 - Hoog vliegen - Parachutespringen - Zwemmen - Gang leden recruteren - Odd Jobs - Fietsen - ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 -tot enorme hoogtes kunne -zwemmen -met vliegtuigen -de gigantische speelwereld -parachutespringen -de variatie (pool,basketbal,computerspelletjes,dansen,gokken etc.) -eten drinken etc. ik vind dit de allerbeste game ooit die ik gekocht heb en meteen de beste GTA versie ooit 9,8 als punt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Het Parachut springen vind ik maar niks. Het is wel leuk maar, hij doet het nooit. Hij wil nooit open. <_< Maar verder de grote keuze van voertuigen en de grote map vind ik de beste verbetering. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Het Parachut springen vind ik maar niks.Het is wel leuk maar, hij doet het nooit. Hij wil nooit open. <_< Bij mij wil ie soms ook niets open, het is alsof CJ aan het vallen is maar toch heb ik een parachute. Kvind de scholen ook een grote verbetering. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 de grootste verbetering vindt ik ZWEMMEN Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 idd en je kunt superhoog vliege en zover in de zee als je wilt vroeger in vc kwam je tege een invisble wall terecht een verbetering vind ik de graphics in het spel en dat en nog veel meer natuurlijk ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Het Parachut springen vind ik maar niks.Het is wel leuk maar, hij doet het nooit. Hij wil nooit open. <_< Maar verder de grote keuze van voertuigen en de grote map vind ik de beste verbetering. op de schietbutton drukke? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacc0s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 bij mij gaat de parachute altijd open Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Maar verder de grote keuze van voertuigen en de grote map vind ik de beste verbetering. Same here ook de Ai van de voetgangers zijn veel beter vind ik, allen de cops blijven weer achter, ook de vriendinnen vind ik erg leuk eindelijk ontspanning na 3 jaar vertoeven in geweld en spanning Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 - Hoog kunnen vliegen - Parachut springen - Gang leden recruteren - Odd Jobs - Fietsen - en eindelijk kunnen zwemmen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ronaldje Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 - Hoog kunnen vliegen- Parachut springen - Gang leden recruteren - Odd Jobs - Fietsen - en eindelijk kunnen zwemmen Jaa Helemaal mee eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.