Sno0p Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) Bij de "Amphibious Assault"-missie van Woozie in San Fierro zegt hij dat ik eerst meer onderwater moet oefenen voordat ik aan de missie kan beginnen. Wat moet ik dan hebben om aan die missie te kunnen beginnen? Bepaalde skills van iets? Bewerkt: 20 juni 2005 door Sno0p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Bij de "Amphibious Assault"-missie van Woozie in San Fierro zegt hij dat ik eerst mer onderwater moet oefenen voordat ik aan de missie kan beginnen. Wat moet ik dan hebben om aan die missie te kunnen beginnen? Meer long capasiteit (let niet op m'n spelling ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Dat haal je door veel onderwater te zwemmen. Let wel op als je dit doet dat je luchtbaar niet helemaal leegloopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 als je veel van die oysters gaat zoeken (maakt niet uit of het alleen in ls en sf is) gaat je capiciteit vanzelf omhoog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Zie voor meer info over schelpen Hier. Dus als je veel duikt en veel oysters verzamelt wordt je luchtbalke groter. Voor de rest laat dit topic rusten in vrede Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.