SanViru$ Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) Hall0,, Weet iemand h0e je die missie moet halen,, ?? Gr,, Viru$ Bewerkt: 21 juni 2005 door SanViru$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Als je nou om te beginnen gewoon eens de naam van de missie geeft, dat zou een stuk handiger zijn. Er zijn meerdere missies waar een trein in voorkomt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Als je nou om te beginnen gewoon eens de naam van de missie geeft, dat zou een stuk handiger zijn. Er zijn meerdere missies waar een trein in voorkomt.. is dat zo ? je hebt toch alleen met wrong side of the track (ofzo) een trein Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 bij + wanneer je het de eerste keer haalt 2 levels 50.000 rijker wanneer je het een 2de keer doet 10.000 rijker dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) je hebt toch alleen met wrong side of the track (ofzo) een trein Die heb je ja, dan heb je een LV nog een missie met een trein en een jetpack ( weet zo snel de naam er even niet meer van ) en je hebt natuurlijk de Freight Train missies ook nog.. Er zijn er dus wel meerdere. Edit: Er is trouwens ook nog een Quarry missie met een trein, dat je die vaten van de rails af moet halen.. al denk ik niet dat hij die zal bedoelen :rolleyes: Bewerkt: 21 juni 2005 door BMW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Volgens mij heeft hij het op de missie Wrong side of the tracks,daar hebben mensen de meeste problemen mee. Alleereerst kan je eens op de Walktrough kijken daar vind je vast je antwoord,zo niet gebruik je de zoekfunctie dan vind je nog informatie over die missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fleshreaper Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 @ bmw oja dat met die jetpack idd maar lijkt me niet dat ie daar probs mee hebt want dat is childsplay dat kan iedereen volgens mij mja kan er ook naast zitten :rolleyes: ik vond die wrong side of the tracks echt een bagger missie zeker wel 15 keer opnieuw moeten doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ik heb in 1 keer (zonder cheats) Wrong Side Of The Tracks gehaald. Makkelijk. Maar laten we weer ontopic gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Je moet afstand nemen van de trein en dus niet heel dicht op de trein rijden. Als die gasten dood zijn dan moet je alleen nog terug naar het huis van de missie leider. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanViru$ Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Hall0,, Ja srry die bedoelde ik (wrong side of the track) Weet iemand (graag stap voor stap) hoe je de missie moet behalen,, ?¿? Gr,, Viru$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Topic Verplaatst en Titel aangepast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Het is heel simpel. Je moet met Big Smoke denk ik tot aan het station rijden. Daar aangekomen krijg je een korte scene te zien. Na die scene moet je de Sanchez nemen en de trein inhalen. Eenmaal de trein ingehaald ga je langs de rechterzijde rijden tot Big Smoke begint te schieten. Dan moet je proberen om constant aan die hoogte van de trein te blijven dan zal je zien dat BS de mannen op de trein zal neerschieten en als dit gedaan is moet je gewoonweg nog BS naar huis brengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanViru$ Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Hall0,, Het lukt me steeds niet,, :blink: Kan iemand me miss helpen (andere oplossing,, ?¿?) Gr,, Viru$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Hall0,,Het lukt me steeds niet,, :blink: Kan iemand me miss helpen (andere oplossing,, ?¿?) Gr,, Viru$ Ollah, praat aub ABN. Dit is geen MSN. Je zult toch wat beter moeten proberen, ik denk niet dat je nog veel meer tips kan krijgen. Hier staan al veel tips. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Krid Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Je moet proberen ongeveer een rails ertussen te houden, dus niet op de andere rails gaan rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.