Joowsje Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Hoe moet ik sluipen!!? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Hoe moet ik sluipen!!? Door op C te drukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Hoe moet ik sluipen!!? Het Makelijkste is.... Druk c en dan LALT indrukken houden... bij options kun je dat veranderen. Options ----> Controller Setup-----> Redifine controles Dat is Walk en Crouch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsje Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ut luk iedere keer niej :S die vent wor iedere keer wakker :S kan iemand um doewn?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
velpzuid Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 zo moeilijk is het niet. gewoon 'c' is voldoende. naar een kist lopen, op pakken met 'enter' en weg brengen. daarna volgende weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsje Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 oke....kprobeer nog heeel effe kwor daar sjaggiu van als t niej luk... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 wil je a.u.b. ABN typen...en niet van dat achterlijke breezer-taaltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ekkiej Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 jah en als juh dii doos hebt moet juh dan niet zow hard gaan lopen maar gewoon stap voor stap en als juh dii doos niet hebt gewoon gaan crounwsen en veel suc6 verder met de missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nouch Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) heey! weet er iemand waar je een van kunt krijgen om in te breken? :ph34r: Edit door Exabyte:Topics Samengevoegd Bewerkt: 21 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsj Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 haha bedankt!! ik ben in ieder geval verder dan de vorige keren haha ik had de eerste doos toenet al te pakken, maar ik ga het weer proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 heey! weet er iemand waar je een van kunt krijgen om in te breken? :ph34r: Zie hier voor de locatie's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Inbreken missie + Inbreken Samengevoegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsje Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) het wil echt niet lukken kan iemand voor me doen?? Edit door Exabyte: had ik eerder moeten zeggen, het is gelukt Edit door Exabyte: Niet dubbelposten , berichten samengevoegd Bewerkt: 21 juni 2005 door Exabyte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nouch Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ohw... kheb um al Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ik heb het goede antwoord nog steeds niet gelezen :blink: Je moet de hele tijd LinkerAlt [LALT] inhouden en lopen, al sta je voor/naast/achter een kistje druk je op enter en dan pak je het kistje, dan druk je weer LALT in [ in blijven drukken! ] en dan loop je naar buiten en dat druk je op enter als je achter de vrachtwagen staat. Voor meer info: Hier En de Nederlandse Walktrough over San Andreas! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.