exect Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ik heb de pc versie van gta sa en ik ben nu in Las venturas. Ik zat een beetje op deze site te kijken en toen kwam ik opeens de kledingshop die ik nog nooit had gezien tegen. Genaamd Didier Sachs ik ben op zoek gegaan ik los santos (want daar zou hij staan) maar ik heb hem niet gevonden terwijl ik toch echt op de exacte plek op de radar zocht! Kan iemand me helpen want volgens mij kun je daar wel leuke kleertjes halen :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Hij is inderdaad een beetje moeilijk te vinden. Misschien dat je hier wat aan hebt, klik. Hij zit op een hoek van een straat eventjes goed kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Je was me voor levi Laat het voor de rest maar rusten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exect Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Ik kan hem nog steeds niet vinden!? bij mij staan in die buurt 2 shop de victem en pro labs meer niet! hij staat ook niet op de kaart :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 Didier sachs is pas beschikbaar nadat je een bepaalde missie in LV hebt gehaald ( ik weet zo niet welke). Tot die tijd kun je er nog niet in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exect Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2005 OOOOOOOOW ok kzal het ff checken maar goed igg bedankt _0_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.