TopCat Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Nu heb al paar auto's verzameld moet er nog 2 hebben. Alleen het probleem is "Sentinel". Ik vind de Sentinel en het is dinsdag. Klopt dat hij er staat. Name Sentinel Real name `91 BMW 5251 Type 4-Door Luxery Sedans Modshop Transfender Import Dinsdag (Tuesday) ($28.000) Export Lijst 1 ($35.000) Dus ik ga er naartoe alleen het blijkt dat hij op slot is. Nu de vraag is hoe kan ik in de auto als hij op slot is. En ik ben er op de inport dag v/d auto(Dinsdag) Enig idee hoe? Please Tell Me,... Ty... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 --Moved naar missie hulp-- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Er staat bij import dinsdag: dit betekend dat je hem kan importeren als het dinsdag is (importeren is de auto kopen). Die sentinel zal waarschijnlijk altijd op slot zijn, als je hem toch wil meenemen het je een towtruck (sleepwagen) nodig. Als je dan de sentinel in de garage zet zal hij open zijn en kan je hem exporteren. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 waarom pluk je hem niet van de straat af? ik zie hem regelmatig rijden :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 k ty sayhello ik heb em gesleept was ik zelf nog ni opgekome :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
corne0202 Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 hoe sleep je een wagen weg en waarmee :o :o :huh: :iloveyou: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Zon sleeptruck ken naam ni dan ga je erachter hange en je drukt naar onder en dan klikt het vast normaal gezien sayhello weet de naam wss wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Towtruck of een tractor.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Je kan ook de 'packer' gebruiken maar dat gaat een stuk moeilijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Karel- Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Je kan ook de 'packer' gebruiken maar dat gaat een stuk moeilijker. een packer valt hij er dan niet af <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Je kan ook de 'packer' gebruiken maar dat gaat een stuk moeilijker. een packer valt hij er dan niet af <_< Soms wel, dat is juist het moeilijke. De tractor en towtruck zijn nog steed het beste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hilary fan Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 hoe sleep je een wagen weg en waarmee :o :o :huh: :iloveyou: je kan met een towtruck het touw naar onderen doen met 8 van num lock en omhoog met de 2 van num lock Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) hoe sleep je een wagen weg en waarmee :o :o :huh: :iloveyou: je kan met een towtruck het touw naar onderen doen met 8 van num lock en omhoog met de 2 van num lock Lees eerst eens het hele topic en post dan maar. Little mister en Topcat waren je al lang voor. Bewerkt: 26 juni 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximo Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 (bewerkt) Is het in SF, LS, of LV? OK, laat maar, heb m al gevonden. Was op LS En t mooie is dat hij nog niet eens op slot stond Bewerkt: 27 juni 2005 door Proximo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.