Ewoud Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Kreeg dernet dit filmpje toegstuurdt van ironf1st. Het is echt een heel bijzonder filmpje. Blijf tot het einde kijken. http://adtec.elite-tek.com/pafiledb/pafile...ction=file&id=5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik kreeg hem ook al van Ewoud en het is echt een heel gaaf filmpje! :lol: Geweldig B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Begin is een beetje saai... Maar daarna is het wel geinig . Hij moet echt is vlieglessen nemen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Cool filmpje! B) Vooral het laatste: MAYDAY :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Ik vind het maar een dom filmpje eigenlijk maar, is het op de pc gemaakt, zo ja, hoe kom jij aan die multiplayer versie? :huh: Bewerkt: 26 juni 2005 door need my speed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Jullie reacties verbazen me; Valt het nu niemand op dat dit wéér een nieuw en werkend multiplayer project is? Het gaat niet om het feit hoe mooi het filmpje is, maar hoe ze het voor elkaar gekregen hebben. Na wat navraag blijkt dit dus gewoon SA: 2P van een cheatsite te zijn, de eerste multiplayer mod die uitkomt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Dat zeg ik toch Iron? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Leuk filmpje,die multyplayer ziet er leuk uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik heb die gast in mijn msn lijst... ik help met beta testen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 wel lachen. Ik vond het aleen maar raar dat er in die kart geen manneke zat :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Ahh nice het ziet er goed uit, ik kan niet wachten!! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jok3r Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Indrukwekkend ! Gj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pimp_Killer Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 is wel grappig maar alleen er zitten best nog wat lag en bugs in :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 jah ff de bugs der uit halen en je heb een prachtig multiplayer spel Waneer komen ze nou is met GTA ONLINE voor de playstation 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 vet filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.