Jump to content

Recruiten

Imperator

Recommended Posts

Ik zit nu bij de op 1 na laatste missie, Les Desperados. Je moet Cesar gaan helpen om zijn hood terug te krijgen. Maar het begint met dat je gangmembers moet reruiten. Het probleem is dat me dat niet lukt. Ik heb gezocht op de forums maar kon het antwoord niet vinden. Kan iemand uitleggen wat ik precies moet doen? moet je naar een paar mensen van een groepje groene ventjes toe lopen? of zouden er een paar los moeten staan? Ook als ik niet in die missie zit kan ik geen members recruiten, maar dat komt misschien omdat iedereen door elkaar rent door die riot. En zeg aub ook even welke toetsen ik dan moet gebruiken enzo.

Imperaor

Delen op andere websites

wat voor platforum bezit je?

Met de Ps2 moet je naar een gamgmember toelopen en hem selecteren met een wapen en dan pijltje omhoog indrukken.

Voor de pC weet ik niet maar je vind hem vast wel met de zoekfunctie linksboven

Delen op andere websites

ok thanx, zal ik zo doen, wacht 10 minuten.

EDIT: ok, 2 minuten :puh:

http://rapidshare.de/files/2608019/GTASAsf1.b.html

EDIT #2: Ok man bedankt! het lukt nu. Ik had het gewoon ff gemist fat je op G moet drukken voor recruiten.

Je kan ook gangmembers recruiteren buiten een missie om, dit is handig om winkels te overvallen of je te beschermen tegen de politie.

Delen op andere websites

ok thanx, zal ik zo doen, wacht 10 minuten.

EDIT: ok, 2 minuten :puh:

http://rapidshare.de/files/2608019/GTASAsf1.b.html

EDIT #2: Ok man bedankt! het lukt nu. Ik had het gewoon ff gemist fat je op G moet drukken voor recruiten.

Je kan ook gangmembers recruiteren buiten een missie om, dit is handig om winkels te overvallen of je te beschermen tegen de politie.

Als je alle Tags hebt gevonden is het handig ja, dan hebben ze namelijk een Desert Eagle. ;)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...