Arjen Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Je raad het al. Een gloednieuwe contest! Met deze contest willen we kijken hoe goed je bent in ontwerpen van, in this case, signatures. Deze contest is de opvolger van de v.2 contest. Je mag helemaal zelf weten wat voor programma's je gebruikt, zolang er maar geen animatie in zit. (bewegende voorwerpen). De groepen worden in de loop van de contest niet gesplitst, dus er komt geen 'verliezende' partij en een 'winnende'. Dat zorgt voor te veel verwarring. Verder wens ik jullie veel succes met het lezen wat hier onder staat en het maken van een uitblinkende signature. Regels: - Je meld je aan door middel van een PB naar Slimm. - Iedereen mag meedoen, het aantal hangt nergens van af. - Creaties mogen niet groter zijn dan 500x100 [100kb max]. - Geen onzin in dit topic, bijv. 'kan ik ook nog mee doen'. - Eenmaal een signature ingestuurd kan je niet veranderen. - Slimm en MClaw posten alleen in dit topic. Beoordelen & Stemmen: Stemmen doe je door middel van één post in het GCv.3 Stemtopic. [Deze wordt aangemaakt als het insturen van zelfgemaakte signatures klaar is. Je post niks anders bij je posts, je zet alleen de top 3 in je lijst. Je post alleen de nrs 1, 2 en 3 + de naam van jouw gekozen kandidaat. Dat doe je dan als volgt: [b]Nr.1[/b] - [b]Nr.2[/b] - [b]Nr.3[/b] - Insturen van Signatures Je stuurt een PB naar Slimm. Stuur een PB naar Slimm. Wat moet ik in mijn bericht zetten? Dit: Titel: GCv.3 Sig Naam: Programma: Link naar Signature: Geef dus geen plaatje in je bericht mee!! Data 10 juli - Alle signatures kunnen tot dan ingestuurd worden. Meer data volgt © MClaw / Slimm 2005 - GTAForum.nl Bewerkt: 26 juni 2005 door MClaw
Slimm Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 (bewerkt) Naam: GoKu Programma: Photoshop CS2 Sig: Naam: Dragonmaster Programma: Photoshop CS Sig: Naam: Bjorn13 Programma: Photoshop CS2 Sig: Naam: Thabit Programma: Photoshop 7.0 Sig: Naam: Badman Programma: Photoshop CS Sig: Naam: Froop Programma: Photoshop CS2 Sig: Naam: Time Fighter Programma: Photoshop CS Sig: Naam: Renne Programma: Photoshop CS Sig: Naam: Andyman Programma: Photoshop CS Sig: Naam: Kraay Programma: Photoshop CS Sig: Bewerkt: 2 juli 2005 door Slimm
Slimm Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Naam: Killarboy Programma: Photoshop 4.0 Sig: Naam: Se7en Programma: Photoshop CS2 Sig: Naam: .levi. Programma: Photshop CS Sig: Naam: Demo Programma: Photoshop CS 2.0 gecombineerd met Cinema 4D Sig: Naam: Deniss Programma: Photoshop 7.0 Sig: Naam: Slimm Programma: Photoshop CS Sig: Bewerkt: 9 juli 2005 door Slimm
Slimm Geplaatst: 18 juli 2005 Rapport Geplaatst: 18 juli 2005 (bewerkt) Ronde 1 is afgelopen. Dit zijn de personen die door zijn: Deze mensen zijn door: 1. .Levi. 2. Slimm. 3. Dragonmaster. 4. Se7en. 5. Renne. 6. Demo. 6. Andyman. Nieuwe sig insturen tot en met 30 juli door middel van een PB naar mij! Dit moet er in staan: Naam:Programma: Sig: [Link naar Signature] Naam: .Levi. Programma: Photoshop CS Sig: Naam: Silverwing Programma: Photoshop CS Sig: Naam: Renne Programma: Photoshop CS Sig: Naam: Slimm Programma: Photoshop CS Sig: Naam: Se7en Programma: Photoshop CS2 Sig: Naam: Demo Programma: Photoshop met Cinema 4D Sig: Naam: Andyman Programma: Photoshop CS Sig: Bewerkt: 31 juli 2005 door Slimm
Slimm Geplaatst: 7 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2005 Ronde 2 is over! Dit is de uitslag: Slimm - 24 .Levi. - 20 Silverwing - 16 Renne - 9 Se7en - 8 Andyman - 7 Se7en - 7 .Levi., Silverwing en Mijzelf gaan door naar de finale! Stuur je ontwerp via PB naar mij voor 14 Augustus, zo moet de PB: [B]Naam:[/B] [B]Programma:[/B] [B]Sig:[/B] [Link naar Signature] Succes! Kandidaten: Naam: Silverwing Programma: Photoshop CS Sig: Naam: Slimm Programma: Photoshop CS Sig: Naam: .Levi. Programma: Photoshop CS Sig:
Slimm Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 De winnaar van de Graphic Contest V.3 is geworden: Silverwing!! Met 13 stemmen is hij de nummer een geworden, gefeliciteerd! Op de 2e plaats kwam .Levi. [4.pt] en op de derde plek kwam Slimm [3.pt] Topic open voor reacties!
bjorn13 Geplaatst: 19 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2005 gefeliciteerd silverwing !!! PS mooi gemaakt die krant !!!!
.Levi. Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Silverwing kerel, je hebt het verdient. Goed gedaan man! Ps: Slimm ik heb ook zo'n krant gemaakt, maar dan met iets anders. :'D
Jowx Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Proficiat Silverwing ps: mooie krant
PatrickW Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 gefeliciteerd SilverWing, Die signature in de finale was een "Masterpiece"
Vinewood Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Gratz. Was een hele mooie sig Waar kan je die krant kopen
Silverwing Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 :$ Bedankt jongens, ik had niet verwacht dat ik zou winnen. :$ Die krant is echt heel leuk gedaan, origineel. :'D Mijn internet ging een paar dagen niet perfect, en toen ik terug kwam kijken zag ik dat ik al 11 stemmen had.
.Maze. Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 hartelijk gefeliciteerd, hij was ook erg mooi!
-Niels- Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 Silverwing hartelijk gefeliciteerd!!! Ik wacht met smart op de volgende contest waar ik uiteraard aan mee ga doen!
PuffDawg Geplaatst: 20 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2005 hartelijk gefeleciteerd silverwing
Recommended Posts