belarus262 Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 weet iemand de besturing daarvan. er staat dat ik op up en down en op ritme moet drukken. maar ik kom er neit uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LouNGeR Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 Dat probleem heb ik dus ook, dus nou zeg ik maar "no" als ze vraagt of ik koffie wil :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schwarzie2478 Geplaatst: 27 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2005 De besturing gaat als volgt bij Denise: Als Carl vooruit gaat, duw je mee naar voren( boven-knop), als Carl naar achter gaat, duw je mee naar achter (beneden-knop) het kan zijn dat de knoppen up en down special zijn die je moet gebruiken... Ik heb bij millie op koffie geweest, weet iemand hoe je daar kunt winnen, ik verlies altijd excitement alhoewel ik op Lshift druk bij full power. Ik heb mijn savegame terug censored moeten zetten om er voorbij te geraken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcelheerde Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ik kan dat ding niet eens die hot coffee mod!Ik heb hem wel gedownload en ik heb gedaan wat je moet doen maar bij mij gebeurt er niks!Wat is er veranderd dan?Wat moet er gebeuren in deze mod En moet ik hem opnieuw downloaden? Groeten Marcelheerde, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 ik kreeg geen missies meer moest opnieuw beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deejay Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Ik kan dat ding niet eens die hot coffee mod!Ik heb hem wel gedownload en ik heb gedaan wat je moet doen maar bij mij gebeurt er niks!Wat is er veranderd dan?Wat moet er gebeuren in deze mod En moet ik hem opnieuw downloaden?Groeten Marcelheerde, je moet opnieuw beginnen ik had hetzelfde probleem!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.