Dennizzzz Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Mensen ik heb een vrij irritant probleem, Namelijk als ik een game wil spelen.. of zelfs als ik GEWOON de computer aan heb, Dan crasht mijn PC> Hij springt dan over naar een blauw scherm.. gewoon helemaal blauw zonder tekst, k kan dan niks anders dan de pc opnieuw opstarten en wachten totdat het weer gebeurt.. Soms is het scherm dus helemaal bauw, maar soms staat er ook wat tekst op,, Iets van BIOS en of de hardware enzo wel goed geinstalleerd is. (ga probere foto ervan te maken). Als de pc dan weer is opgestart.. Zeg hij: De pc is hersteld van een ernstige fout (screen volgt z.s.m.) Aub Help mij.. Nou heb ik nog een probleem :blink: .. Mijn virruscanner geeft 2 virussen aan: -C\Windows\System31\winkey.dll -C\Windows\System31\reginv.dll Deze kan de virusscan beide niet verwijderen of herstellen... ook hitman pro (spyware programma) doet er niks tegen.. Ik dacht misschien heeft het iets met elkaar te maken.. Kan iemand mij AUB uit de brand helpen zodat ik mijn Pctje weer gewoon kan gebruiken.. Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Heb je al is gekeken bij. Station C------> Windows ----->System 31 dan die 2 viruseen verwijderen gewoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Heb je al is gekeken bij.Station C------> Windows ----->System 31 dan die 2 viruseen verwijderen gewoon. Jah al geprobeerd: Kan geen toegang krijgen tot bestand.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Wat ik altijd doe is me computer opnieuw installeren maar misschien is dat voor jou geen handige optie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ten eerste kan je gewoon de hele map System31 weghalen omdat deze map helemaal niet bestaat in Windows (de correcte is System32). Koop ook effe een goede virusscan en download gratis Spybot Search & Destroy, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ik raad je aan om eens een trial van AVG Antivirusscan te downloaden. Zorg dat je AVG aan ligt(je ziet dat icoontje rechtsonder in de taakbalk). Ga dan eens en die map kijken en selecteer die bestanden, AVG zal dan een bericht geven. Druk op 'Clean'. Als hij de file niet kan cleanen, zou ik het eens proberen met Norton Antivirus. Die crash wordt waarschijnlijk veroorzaakt door 1 van de twee bestanden. Ik zou de files niet deleten want misschien zijn het gewoon geïnfecteerde, belangrijke bestanden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 (bewerkt) Heb je al is gekeken bij.Station C------> Windows ----->System 31 dan die 2 viruseen verwijderen gewoon. Jah al geprobeerd: Kan geen toegang krijgen tot bestand.. Is het bij elke Game? Want anders ligt het aan je Computer specs. Of anders alle programma's----> Bureau-accesoires------> Systeem werkzet -------> Schijf opruiming. Schijf opruiming is wat niet thuis hoort gaat eraf. Dus dat duurt lang. Dit is niet FORMATEREN. zou ik het eens proberen met Norton Antivirus. Werkt ook niet altijd ik heb het. Bewerkt: 28 juni 2005 door GoKu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 28 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 Ten eerste kan je gewoon de hele map System31 weghalen omdat deze map helemaal niet bestaat in Windows (de correcte is System32).Koop ook effe een goede virusscan en download gratis Spybot Search & Destroy, Jah sorry ik bedoelde natuurlijk System32... @Robienske: Ga ik eens proberen.. Is de site makkelijk te vinde of zou je me een link willen geven? @Goku: Ja het is bij elke game (en waar je mischien overheen gelezen hept is dat het ook gebeurt als de pc gewoon aanstaat, of bij msn ofzo.. Het formatten ga ik doen nadat ik de rest heb geprobeerd.. Allemaal ERG bedankt voor jullie snelle reacties.. Als iemand anders nog weet wat het is/ wat ik er tegen kan doen.. Graag melden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 28 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2005 @Robienske: Ga ik eens proberen.. Is de site makkelijk te vinde of zou je me een link willen geven? Makkelijk te vinden hoor, gewoon ff googlen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Allemaal bedankt voor jullie reacties Hellaas is het probleem nog niet verholpen.. Iemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Quatroking Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 eens kijken.... dus als ik het goed begrijp gaat jouw pc bij zowat alles naar "the blue screen of death"? post je systeem eisen ff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 eens kijken.... dus als ik het goed begrijp gaat jouw pc bij zowat alles naar "the blue screen of death"?post je systeem eisen ff Jah.. dat klopt.. en ik heb door dat het met die 2 virussen te maken heeft.. ik denk namelijk dat het virus zoveel geheugen gebruikt (Jah het virus zit in het geheugen) dat als ik nog een programma erbij draait dat het te zwaar word.. als ik namelijk GEEN programma's draai, Dan heeft hij al een geheugengebruik van 200MB!! het CPU gebruik is ook al vrij hoog.. Ik zit nou niet op die pc maar uit me hoofd zijn dit zo de pc eisen: AMD Athlon Xp 2600+ 512mb Ram 80 Gigabyte schijfruimte (verdeeld over 2 schijven) wat meot je nog meer weten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Wil je ff zeggen wat AVG aangaf ? Kon je niet healen ? Of toonde hij gewoon niets ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 1 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) Wil je ff zeggen wat AVG aangaf ? Kon je niet healen ? Of toonde hij gewoon niets ? AVG had ik nog niet geprobeerd ik had namelijk de 2 virussen op google ingetypt en kreeg van allerlei dingen.. ik zal nou AVG ook eens binnenhalen.. EDIT: Ik doe het straks of mis morgen.. (moet zo weg) Bewerkt: 1 juli 2005 door Dennizzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 2 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 (bewerkt) Alle Bedankt.. Ik heb de virussen kunnen verwijderen.. Maar De ''blue screen of death'' blijft.. Iemand nog suggesties? Sorry voor het dubbelposten :ph34r: Bewerkt: 2 juli 2005 door Dennizzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.