Jump to content

Geruchten


conquer

Recommended Posts

Ja, hoe kan het ook anders...Rockstar verdiend miljoenen aan de ontzettend populaire Grand Theft Auto franchise dus waarom de stap niet zetten naar next-gen denken ze bij het bedrijf.

Vandaag zijn er de eerste geruchten van GTA 4 op het net verschenen, uiteraard brengt GameQuarter je deze op een rijtje. Zo zou Grand Theft Auto 4 maar liefst zes keer groter zijn als zijn voorganger San Andreas. Bovendien zouden er meer dan 350 verschillende auto's in het spel verwikkeld zitten. Voortaan zil je ook rekening moeten houden met het aantal liter bezine je nog te gaan hebt. Net zoals San Andreas zou GTA 4 eerst op PlayStation 3 verschijnen en nadien pas op PC en Xbox 360.

Bovendien kunnen wij jullie misschien de eerste GTA 4 screenshot voorstellen. Hieronder kan je deze bekijken! Rockstar heeft hier overigens nog niet op gereageerd.

gta4screen.jpg

Bron: gamequarter

-----------------------------------------------------------------

Ik hoop echt dat deze geruchten waar zijn, 6 x groter wow.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    11

  • Only GrandTheftAuto

    8

  • Argon

    6

  • conquer

    5

zo snel al? en gelijk al een screen? normaal krijgen Joriz en Se7en toch eerst bericht van R*? aangezien we een erkende fansite zijn. ik vind het moeilijk te geloven dat dit al een screen kan zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Er is zojuist bevestigd dat Rocktar North GTA:4 6x zogroot maakt als GTA San Andreas.....

nee

dat denk ik toch niet ;)

als GTA 4 6 x zo groot zou zijn kan het nooit al naar anderhalf jaar al klaar zijn aangezien het 2006 mei uit zou kome.

dus nee ik geloof het niet

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof er niks van, en die screen ziet er niet echt *GTA* *STYLE* uit. En inderdaad net als BMW zei: 'Pff is het dan nog wel leuk? Ben je een half uur aan het rijden van de ene stad naar de andere..'.

Nou of het waar zal zijn, ik betwijfel het. <_<

Link to comment
Delen op andere websites

't ziet 'r idd niet GTA stijl uit, maar dat wil niets zeggen omdat 't op de PS3 uitkomt, daar zijn de graphics véél beter in vergelijking met de PS2!

Maar ik ben 't met jullie eens dat 't niet waar is. Ik hoop ook iet dat 't 6× groter wordt dan GTA: San Andreas :blink: Zelfde wat BMW zegt, half uur aan 't rijden, en dan nog niet te spreken over de skills die Rockstar heeft wat betreft de infrastructuur.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dus ze zeggen:6 keer groter.Nou als dat is,dan is het gewoon veelste groot.

Rekening houden met de benzine,haha er schiet me iets te binnen.

Stel:Je bent daar op de vlucht voor een politie met 5 sterren en dan komt je auto stil te staan omdat je benzine op is. :lol:

Maar ik geloof er helemaal niks van. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Stel:Je bent daar op de vlucht voor een politie met 5 sterren en dan komt je auto stil te staan omdat je benzine op is. :lol:

Dat zou wel vet zijn :D Maar daar gaat 't hier niet over, back ontopic. ;)

Bewerkt: door Bobbiescie
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is 100 % fake. Na 5 jaar ken ik nu bijna 100% de Rockstar Marketing technieken. Ze beginnen altijd met een website met alleen maar reclame waar nog niet uitblijkt dat het een GTA spel wordt. Daarna komt er altijd zo'n zwart scherm met logo van het nieuwe spel en een preorder now knop.

Meestal is dit net rond een financieele kwartaal wisseling bij TAKE2 zodat de aandelen omhoog vliegen.

Pas meestal een paar maanden later komen de eerste screenshots.

Ook mailt Rockstar Games altijd eerder dan dat het op dit soort sites komt waar het is te vinden.

Volgensmij komt dit gewoon uit een ander spel zoiets als Driver ofzo.

Volgensmij komt dit gewoon weer van zo'n website die leden te kort heeft en op deze manier zieltjes probeerd te winnen.

Wij plaatsen deze onzin dus ook niet op GTAgames.nl

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, hoe kan het ook anders...Rockstar verdiend miljoenen aan de ontzettend populaire Grand Theft Auto franchise dus waarom de stap niet zetten naar next-gen denken ze bij het bedrijf.

Vandaag zijn er de eerste geruchten van GTA 4 op het net verschenen, uiteraard brengt GameQuarter je deze op een rijtje. Zo zou Grand Theft Auto 4 maar liefst zes keer groter zijn als zijn voorganger San Andreas. Bovendien zouden er meer dan 350 verschillende auto's in het spel verwikkeld zitten. Voortaan zil je ook rekening moeten houden met het aantal liter bezine je nog te gaan hebt. Net zoals San Andreas zou GTA 4 eerst op PlayStation 3 verschijnen en nadien pas op PC en Xbox 360.

Bovendien kunnen wij jullie misschien de eerste GTA 4 screenshot voorstellen. Hieronder kan je deze bekijken! Rockstar heeft hier overigens nog niet op gereageerd.

gta4screen.jpg

Bron: gamequarter

-----------------------------------------------------------------

Ik hoop echt dat deze geruchten waar zijn, 6 x groter wow.

tis niet door R* bevestigt dus kan gtagames nog geen e-mail gehad hebben

Link to comment
Delen op andere websites

als GTA 4 6 x zo groot zou zijn kan het nooit al naar anderhalf jaar al klaar zijn aangezien het 2006 mei uit zou kome.

dus nee ik geloof het niet

Je bent rockstargames aan het onderschatten, hun kunnen in anderhalfjaar meer dan jij in 10 levens.

Ik geloof het zoiezo niet, het eerste wat in me opkwam toen ik die foto zag was een makelaar die een flat die nog gebouwdt moest worden wil verkopen.

Anyways dit is onzin,

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat Rockstar een nieuwe gta game bevestigd duurt altijd heel lang, er waren 1 jaar lang al heel veel websites te vinden over gta en toen was san andreas ook nog niet bevestigd, en dat van 6 x groter zou het alleen maar saaier maken, als ik nu van de ene naar de andere stad wil rijden duurt het mij al te lang, moet je na gaan als het 6x groter is pff.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...