Jump to content

gangster

patrickvulpen

Recommended Posts

hoe moet je stukken veroveren en is er ook een site waar al dei gebieden staan en hoe krijg je een gangster aan jouw zij iets met die bloem toch of niet help aub patrickvanvulpen (at) hotmail DOT com

Delen op andere websites

Die gekleurde stukken op je map moet je veroveren.

Je moet gewoon naar zo'n gekleurde deel gaan bv: rood/geel.

Dat kill je de andere gangsters bij rood zijn dat Balles.

Hoe meer je er vermoord dan heb je opeens een gangwar gemaakt en dan komen ze allemaal om jou te doden.

Als je dat wint is dat gedeelte van jou dus in zo'n gekleurde vak moet je ze killen gangsters en geen burgers.

Gangsters aan je zij meenemen gaat als volgt voor de ps2: Richt op ze en druk dan pijltje naar boven.

Om ze te laten staan pijltje naar beneden.

Voor de pc richt je op ze en druk je 'G'.

Om ze te laten staan druk je 'H'.

Met de bloem kun je andere mensen slaan.

Wat je er ook mee kunt doen is de bloem aan je vriendin geven met L1 op de ps2.

Voor de pc weet ik dat niet.

Voor meer informatie over de "pc" besturing klik hier.

Succes! ;)

Bewerkt: door .Levi.
Delen op andere websites

- Je kan gebieden veroveren na de missie "Doberman" en na deze missie kan je ook alle gebieden zien.

- Als je een gebied wil veroveren moet je een paar mannetjes van een andere gang vermoorden (je mag niet in een voertuig zitten).

- En met die gangster aan je zij bedoel je waarschijnlijk je homies. Die kan je recruteren door op G en H te drukken.

Edit: .Levi. was me voor.

Bewerkt: door SayHello!
Delen op andere websites

heey maar ik heb ps2 ik zie helemaal geen gele rode stukken dat stuk grond dat je na missie krijgt dat heb ik uit handen latten nemen en dat heeft helemaal geen kleur snap er niks van alvast bedankt

Delen op andere websites

er zijn tch nog wel andere stukken grond geel/rood gekleurd? ben je al dan nogniet bij de missie Doberman of ben je nu al bijna bij de Green sabre want je moet toch echt wat zien hoor.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...