ivo Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Ik ben bij het baantje Damn and Blast, daar moet je in ene vliegtuig gaan en dan bij een geel driehoekje uit het vliegtuig springen maar als ik dan op driehoekje druk om uit het vliegtuig te springen lukt dat niet..:S waar ligt dit aan? Ps. bij search stond niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonnet Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 bij zoek stond niks :S k heb hier laatst nog 1 over geopend je met eerst doro je rondje heen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ivo Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 bij zoek stond egt niks..ik zweer maarjah er moet dus een rondje staan waar ik doorheen moet? waar bevind dat rondje zich dan want ik zag niks..:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 bij zoek stond egt niks..ik zweermaarjah er moet dus een rondje staan waar ik doorheen moet? waar bevind dat rondje zich dan want ik zag niks..:S Hoger vliegen.. Die corona bevindt zich heel hoog. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.