Geplaatst: 30 juni 200519 jaren comment_168400 Ik ben bij het baantje Damn and Blast, daar moet je in ene vliegtuig gaan en dan bij een geel driehoekje uit het vliegtuig springen maar als ik dan op driehoekje druk om uit het vliegtuig te springen lukt dat niet..:S waar ligt dit aan? Ps. bij search stond niks
Geplaatst: 30 juni 200519 jaren comment_168402 bij zoek stond niks :S k heb hier laatst nog 1 over geopend je met eerst doro je rondje heen
Geplaatst: 30 juni 200519 jaren Auteur comment_168406 bij zoek stond egt niks..ik zweer maarjah er moet dus een rondje staan waar ik doorheen moet? waar bevind dat rondje zich dan want ik zag niks..:S
Geplaatst: 30 juni 200519 jaren comment_168457 bij zoek stond egt niks..ik zweermaarjah er moet dus een rondje staan waar ik doorheen moet? waar bevind dat rondje zich dan want ik zag niks..:S Hoger vliegen.. Die corona bevindt zich heel hoog.
Ik ben bij het baantje Damn and Blast, daar moet je in ene vliegtuig gaan en dan bij een geel driehoekje uit het vliegtuig springen maar als ik dan op driehoekje druk om uit het vliegtuig te springen lukt dat niet..:S waar ligt dit aan?
Ps. bij search stond niks