Master___M Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 je hebt daar toch ook een code voor? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 Met die code kan je iedereen recruteren en met een bepaald wapen. Maar hier zijn al erg veel topics over. Laat dit topic maar rusten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 rekruteren kan pas naar een bepaalde missie , het word van zelf uitgelegd na een missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 rekruteren kan pas naar een bepaalde missie , het word van zelf uitgelegd na een missie. Inderdaad, maar als hij nou gewoon ff in het spel de instructies had gelezen... Was er nu geen Onnodig topic geweest... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Is het ook mogelijk om meer dan 8 mensen te rekruteren......?? Dat zou wel lachen zijn..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Ja, kan maximaal 7 mensen recruteren. Zoals SW en NTM al zeiden: "Laat dit topic rusten!" Ruurd31.. :'S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Ik wil gewoon weten of je meer dan 7 mensen kan rekruteren en zo ja......Wat is dan die code....?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Ps2 cheat: Rekruteer iedereen Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen Down, Square, Up, R2, R2, Up, Right, Right, Up Recruteer iedereen (Rockets) De gerekruteerde mensen krijgen nu een Rocket launcher als ze nog geen wapen hebben. R2, R2, R2, X, L2, L1, R2, L1, Down, X Pc cheat: Rekruteer iedereen Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen. SJMAHPE Recruteer iedereen (Rockets) De gerekruteerde mensen krijgen nu een Rocket launcher als ze nog geen wapen hebben. ROCKETMAYHEM Xbox cheat: Rekruteer iedereen Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen. Down, X, Up, Black, Black, Up, Right, Right, Up Recruteer iedereen (Rockets) De gerekruteerde mensen krijgen nu een Rocket launcher als ze nog geen wapen hebben. Black, Black, Black, A, White, Left Trigger, Black, Left Trigger, Down, A Ps. Kijk voortaan even hier voor veel meer informatie. @SanFierro Je had ook even kunnen vertellen op welke console je Gta San andreas had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Ps2 cheat: Rekruteer iedereen Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen Down, Square, Up, R2, R2, Up, Right, Right, Up Recruteer iedereen (Rockets) De gerekruteerde mensen krijgen nu een Rocket launcher als ze nog geen wapen hebben. R2, R2, R2, X, L2, L1, R2, L1, Down, X Pc cheat: Rekruteer iedereen Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen. SJMAHPE Recruteer iedereen (Rockets) De gerekruteerde mensen krijgen nu een Rocket launcher als ze nog geen wapen hebben. ROCKETMAYHEM Xbox cheat: Rekruteer iedereen Je kan iedereen rekruteren om je eigen kleine legertje te beginnen. Down, X, Up, Black, Black, Up, Right, Right, Up Recruteer iedereen (Rockets) De gerekruteerde mensen krijgen nu een Rocket launcher als ze nog geen wapen hebben. Black, Black, Black, A, White, Left Trigger, Black, Left Trigger, Down, A Ps. Kijk voortaan even hier voor veel meer informatie. @SanFierro Je had ook even kunnen vertellen op welke console je Gta San andreas had. Ik heb het over de PS2.... En die code die ken ik...dan kun je iedereen rekruteren, maar dan kun je nog steeds maar 7 mensen rekruteren....... Ik wil graag zoveel mogelijk mensen rekruteren....... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 7 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2005 Meer dan 7 mensen rekruteren is niet mogelijk met welke code dan ook. Misschien met Armax en al die cheat discs, maar dat weet ik niet zeker, daar heb ik niet zoveel verstand van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2005 Het Kan wel!! meer als 7 mensen kan je kan er wel meer als 100.. Download gewoon Noobmode 2.0 lees de instucies een beetje en dan kom je er wel! Have Fun! Gio Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2005 Hij zei dat hij 'm voor de ps2 had, dus een pcmod heeft geen zin. Ik zou even informeren bij de ARMax. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 11 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2005 Meer dan 7 mensen rekruteren is niet mogelijk met welke code dan ook. Misschien met Armax en al die cheat discs, maar dat weet ik niet zeker, daar heb ik niet zoveel verstand van. Zonder no0bmode kan je ook wel meer dan 7 mensen recruteren. Je gebruikt dan telkens de bovenste (in de post van .Levi.) cheat voor je consule. Je kunt dan gewoon een super legen bouwen, je kunt van polities tot bouwvakkers recruteren. Veel succes, Ruurd31.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 Meer dan 7 mensen rekruteren is niet mogelijk met welke code dan ook. Misschien met Armax en al die cheat discs, maar dat weet ik niet zeker, daar heb ik niet zoveel verstand van. Zonder no0bmode kan je ook wel meer dan 7 mensen recruteren. Je gebruikt dan telkens de bovenste (in de post van .Levi.) cheat voor je consule. Je kunt dan gewoon een super legen bouwen, je kunt van polities tot bouwvakkers recruteren. Veel succes, Ruurd31.. Dus als ik die code steeds opnieuw invoer kan ik dan meer dan 7 mensen recruteren......?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 13 december 2005 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2005 Elke keer nadat je gelaad hebt, moet je hem weer opnieuw invoeren om meer dan 7 "vreemde" mensen te kunnen recruteren. Als je respect vol is kun je 7 Grove-street members recruteren. Ruurd31... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.